sobota, 19 grudnia 2009

Wkrótce start strony internetowej.

Prace nad stroną już dobiegają końca. Blog dalej będzie miejscem gdzie będę pisał o wszystkich nowinkach.

Oczywiście stronka będzie wraz z upływem czasu nabierać lepszych kształtów. Jej pierwsza wersja będzie w miarę prosta. Wszelkie prace nad stronką wykonuję sam, więc jest to amatorski projekt i na pewno będzie miał sporo niedociągnięć. Jednak satysfakcja z jej zrobienia już jest duża.

Takie będzie MENU:

- Start

- BLOG

- Galeria- zdjęcia z różnych rajdów

- Filmy- filmiki na których jestem w youtube

- Moje Subaru- informacje o Imprezie TypeR- planowane modyfikacje itp.

- Squeeze Page- specjalna strona dla fanów rajdów i Subaru ze specjalnym wydarzeniem: Akcja Subaru 1000

- Moje rajdy- gdzie jeździłem i które miejsce zająłem

- Kontakt- wiadomo

Zostało jeszcze trochę pracy aby stronka mogła ujrzeć światło dzienne. Jak tylko będzie nadawać się do upublicznienia to dam znać na BLOGU.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. W razie czego - służę pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Jak na czymsś polegnę to na pewno się zgłoszę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku