piątek, 4 grudnia 2009

W najbliższą niedzielę Mikołajkowe Niskie Łąki

06.12.2009 Mikołajki

Pierwotnie miałem nie startować z uwagi na mocno ograniczony budżet, jednak pomyślałem że mógłbym zrobić mojemu Chrześniakowi Patrykowi fajny prezent na Mikołaja. Zgodził się usiąść na prawym fotelu w zawodach na Niskich Łąkach. Jedno z pierwszych pytań jakie zadał było czy zdobędziemy puchar :) Odpowiedziałem że ostatnią eliminacje NLC 2009 chciałbym pojechać bardzo widowiskowo, dziękując wszystkim tym którzy mi kibicowali przez cały sezon. W mig zrozumiał o co mi chodzi kwitując to szerokim uśmiechem.



Kilka osób pytało mnie czy miałbym miejsce na prawym i czy na Niskich Łąkach mógłbym ich przewieźć. Niestety tym akurat razem nie mam takiej możliwości (obiecałem już Chrześniakowi) lecz przyszłości na pewno (na jakimś treningu itp.)

Mam informację od znajomych że kamerka będzie więc przejazd mój umieszczę na pewno w necie i Ci co nie mają możliwości przyjechania i oglądania na żywo będą mogli również to zobaczyć.



Zapraszam wszystkich w Niedzielę na Niskie Łąki we Wrocławiu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku