poniedziałek, 21 grudnia 2009

Krótkie podsumowanie sezonu

W sezonie 2009 wziąłem udział w 26 różnego rodzaju zawodach (rallysprinty, KJS-y, wyścigi równoległe, mini OS-y itp.). To na prawdę nieźle. Wynika z tego że co drugi tydzień gdzieś startowałem!

Do tego dochodzą jeszcze treningi (głównie na rakietowej), jakieś zabawy na śniegu na placykach itp.

W tym sezonie zdobyłem 15 pucharów. Więc wynik nie najgorszy. Wygrałem jeden rajd w generalce (KJS Whirlpool- 3M Poland) a w jednym byłem na drugim miejscu (11 KJS Da Grasso)

Jest filmik podsumowujący moje zmagania w KJS-ach (już wcześniej go zamieściłem na blogu lecz to podsumowanie sezonu w końcu)

Podsumowanie sezonu KJS

Sezon uważam za udany. Tylko jednego rajdu nie skończyłem na skutek drobnej (koszt naprawy 70 PLN) awarii Subaru.

Na przyszły sezon cele są ambitne. Mam nadzieję że z Waszą pomocą, drodzy czytelnicy tego bloga, uda mi się zrealizować.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku