niedziela, 27 grudnia 2009

"Walka" o budżet oraz BARDZO DZIĘKUJĘ!

Jak zapewne zauważyłeś/aś (albo i nie) na moim blogu pojawiają się różne pomysły, czasem reklamy, propozycje itp. Jak widać zdecydowana większość z nich została usunięta. Nie wywołały spodziewanego efektu bądź doszedłem do wniosku że nie są dobre.

Wszelkie działania z tym związane służą jednej ,tylko jednej rzeczy! Abym dalej mógł realizować się w pełni poprzez amatorskie rajdy moją Subaru Imprezą. Wchodzą w to koszty startów jak i napraw i ulepszania Type-R'a.

Niestety w ostatnim czasie były to kwoty przewyższające moje możliwości finansowe. Dlatego byłem zmuszony przedsięwziąć pewne kroki aby znaleźć inne źródło finansowania (np. z wykorzystaniem powierzchni reklamowej Subaru). Starałem się przy tym być "oryginalny" i niektóre pomysły mogły wydawać się wręcz szalone. Normalnie gdybym nie potrzebował szukać innych źródeł finansowania to większości tych różnych pomysłów bym nie wdrażał.

Jednak moja chęć jeżdżenia, stawania się coraz lepszym, sprawiania wielkiej radości kibicom, to jest coś mnie niesamowicie motywuje i za "wszelką cenę" będę starał się z całych sił aby dalej robić to co kocham najbardziej najlepiej jak potrafię.

Dlatego jeśli następnym razem zobaczysz jakiś kolejny, może nawet szalony pomysł na mojej stronie to teraz będziesz już wiedział dlaczego.

Dla wielu czytelników tego Bloga jest to oczywiste lecz z pewnością wiele osób inaczej do tego podchodziło.

Przy okazji bardzo gorąco chciałbym podziękować za życzenia urodzinowe. Niestety nie byłem w stanie każdemu odpowiedzieć (i nie dlatego że nie miałem czasu tylko było tego tak dużo! To bardzo, bardzo miłe). Dlatego dziękuję wszystkim tutaj na moim Blogu, mam nadzieję ze to przeczytacie.

P.S. W najbliższym czasie zawiąże się bardzo ciekawy pomysł, który z pewnością będzie dużym krokiem na przód w startach w Rajdach. Nie chcę jeszcze nic pisać ponieważ to dopiero kiełkuje lecz jestem bardzo podekscytowany. Z tego też względu start strony internetowej został odłożony w czasie.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe:)
    Jeszcze więcej sukcesów i konkretnych sponsorów abyś mógł ulepszyć jak najlepiej swoją Czarną Bestię.
    A.T.D.D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) (oczywiście całej rodzinie :) )

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku