wtorek, 8 grudnia 2009

KJS w Jeleniej Górze- beze mnie :(

Chciałem bardzo tam wystąpić. Ostatni rajd w sezonie i najważniejszy. Miałem szansę na tytuł Dolnośląskiego Mistrza Okręgu. Niestety finanse a raczej ich brak zdecydowały, że nie pojadę. Wielka szkoda bo po zdobyciu tytułu Mistrza Wałbrzycha chciałem zakończyć ten sezon z jeszcze jednym tytułem Mistrzowskim lecz dużo ważniejszym.

Poczyniłem pewne starania i podjąłem sporo inicjatyw aby zdobyć kasę na start

m.in. mam do zaoferowania Olej Motul 300V Competition 15W 50 3 banki po 2 litry za 320 PLN z przesyłką. Gdyby znalazł się nabywca to wówczas wystąpiłbym w Jeleniej Górze.

Widziałem kilka zdjęć z prób i filmików i są na prawdę super i bardzo widowiskowe (głównie szuter).

Walczę dalej lecz póki co sytuacja jest taka iż nie jadę. Jeśli coś ulegnie zmianie to na pewno bezzwłocznie o tym poinformuję.

Pozdrawiam i zapraszam do zapisywania się na listę Widowiskowe Rajdy na górze Bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku