wtorek, 22 grudnia 2009

Jaki wydech do Czarnej Bestii?

Na którejś pojeżdżawce (chyba na Niskich Łąkach jak już ciemno było) po zjechaniu z próby kumple śmiali się i mówili, że z moimi marchewkami i wystrzałami to świetnie nadawałbym się (w domyśle nie do rajdów- złośliwcy albo zazdrośniki :) ) na rynek Wrocławski na Sylwestra! :) Takie efekty wizualno- dźwiękowe były.

Jednak jeden z nich powiedział ważną rzecz odnośnie wydechu. Miał wrażenie jakby ogień poszedł nie tylko przez rurę wydechową lecz też gdzieś spod samochodu. I mnie też się tak zdawało bo kątem oka widziałem odblask ognia. Prawdopodobnie od tych wystrzałów mógł mi się wydech rozszczelnić (czy jak to tam nazwać).

Dlatego pomyślałem że wymienię wydech od downpipe’a i zacząłem szukać na necie jakiegoś fajnego wydechu o takim dźwięku który dobitnie wskazywałby na posiadanie silnika w układzie przeciwsobnym o nazwie boxer.

Będę miał zrobione strojenie więc tych strzałów już raczej nie będzie. Obecny dźwięk wydechu nie satysfakcjonuje mnie w pełni. Jest fajny lecz wiem że może być jeszcze lepszy jeszcze bardziej Subarowski.

Mam kilka typów:

1 wydech

2 wydech

3 wydech

4 wydech

5 wydech

Który najbardziej się Tobie podoba?

Który wydech wg Ciebie powinienem wybrać, aby Type-R tak fajnie brzmiał i robił jeszcze większe wrażenie wśród kibiców i publiczności? Może znalazłeś/aś coś jeszcze lepszego? Napisz o tym w komentarzach (dla tych co nie wiedzą to trzeba kliknąć na tytuł posta i na dole pojawi się pole do komentarza).

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Moja propozycja to numer 1. Pozdrawiam i życzę w przyszłym sezonie równie dobrych wyników. Śliwa ognia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za propozycję i życzenia. NA pewno dam z siebie wszystko :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie typ nr 1 !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 dla mnie to to samo. W 3 zdaje się kończyć silnik, a 5 brzmi jak stara tokarka. Stawiam na 4. A brak strzałów - Tomek Śliwa i strzały po/na drugim okrążeniu, standard, którego będzie brakować w takim wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.Dla mnie 1 brzmi kapitalnie!Pozdrawiam i zyczę samych sukcesów.
    kibic z Niskich Łąk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko porównywać wydechy, bo nie wiadomo jakie był kolektory. Ja już miałem założone 3 różne wydechy i powiem Ci, że różnica w dźwięku nie była wielka. Największa zmiana nastąpiła po wrzuceniu nowego kolektora wydechowego. Jeśli chodzi o wymienione przez Ciebie propozycje, to z mojego doświadczenia najbardziej bulgocze H&S. Mi się również podobał Prodrive. Do zobaczenia na torze:) Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem ja dla ciebie ale ja uważam że ten dźwięk to jest kwintesencja boxera subaru http://www.youtube.com/watch?v=Z5HZNuK5xM8

    OdpowiedzUsuń
  8. Nur blitz daje radę, fajny filmik, dzięki za linka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i tylko ten :)

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku