środa, 9 grudnia 2009

Jelenia Góra- na 90% jadę! :)

Jestem bardzo podekscytowany. Dzięki wsparciu mojego pilota i jeszcze kilku życzliwych osób prawie na pewno uda mi się pojechać na najważniejszy w tym roku rajd w Jeleniej Górze!

Tym co mi w tym pomogli bardzo, bardzo dziękuję!!! :)

Kłodziarze! -to ci co rzucają tylko kłody pod nogi a było ich zaskakująco dużo w ostatnim czasie- mam was w dupie! Jadę do Jeleniej Góry!

Ileż prawdy jest w tym że jeśli chcesz zrobić coś nietypowego to znajdzie się kilka osób które Ci w tym pomogą lecz całe stado aby za wszelką cenę Cię pogrążyć.

Pogrążycielom powiedziałem stanowczo NIE i teraz Jadę na Jelenią Górę a to dopiero początek.

Chcę tam pojechać i ze wszystkich sił będę walczył o zwycięstwo w DMO Dolnośląskie Mistrzostwa Okręgu i zostanę Mistrzem! O widowiskowość się nie obawiajcie jest szuter :)

Będzie pięknie! :)

Niesamowicie uradowany

Tomek Śliwa

3 komentarze:

  1. W końcu trafiłęm na Twojego bloga:) Super sprawa! Oczywiście będę trzymał w niedzielę kciuki:) Coś mi się wydaję, że nagrodę publiczności za efektowną jazdę masz już w kieszeni... Pełnym bokiem i z marchewką:) Tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje,najważniejsze żeby walczyć o swoje,teraz tylko pozostaje ci zrobić dobry wynik w jeleniej.będzie można zobaczyć twojego subaraka w niedziele na rakietowej czy odpuszczasz sobie tą eliminacje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą nagrodą publiczności to różnie bywa. Jeszcze nie jestem na etapie że jeżdżę zawsze na pewnym poziomie, także bokami. W Wałbrzychu raczej się to fajnie udało lecz np. na Niskich Łąkach to kiepsko było. Mam nadzieję że w Jeleniej Górze też będzie szybko i widowiskowo.

    O rany ale teraz mam presję :))))

    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa. Na prawdę dają mi powera.

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku