piątek, 27 listopada 2009

www.serwisopon.wroc.pl

Byłem dzisiaj na zmianie opon (po ostatnich szaleństwach na rakietowej i Niskich wyszły mi druty!!!).

Opony znalazłem jakieś stare (TypeR przyjechał na nich ze Śląska do Wrocka) Toyo R888 i jeszcze trochę bieżnika na nich zostało (lepsze to niż druty). Zmienił mi je mój kumpel który niedawno otworzył zakład wulkanizacyjny.



Sprzęt ma nowy, zapał ogromny i wiedzę też. Szybko i sprawnie wszystko zrobił a do tego ma bardzo atrakcyjne ceny. Dlatego polecam wszystkim jego usługi bo zima już się zbliża (można u niego również kupić m.in. opony zimowe, do wyczynu czy na drogę).

Więcej informacji na stronie:

www.serwisopon.wroc.pl

Jest tam również mapka jak dojechać (ul. Nyska 59/61)
dane Gps 51.086609,17.051066

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku