sobota, 21 listopada 2009

Jutro Niskie Łąki

Oczywiście jak zawsze celuję w pierwsze miejsce (w klasie i w generalce). I mam nadzieję że moja dobra passa zwycięstw zostanie przedłużona. Gdyby mi się udało byłyby to moje pierwsze Niskie Łąki które wygrałem. Generalnie szanse na III miejsce w całym cyklu mam bardzo małe lecz najbardziej zależy mi właśnie na zwycięstwie w pojedynczych zawodach.



Byłem dzisiaj na Rakietowej i co prawda miałem pewne problemy z palącym się sprzęgłem lecz za to bardzo byłem zadowolony z zawieszenia z przodu (nowe Kayaby działają fajnie).

Jeszcze nigdy TypeR się tak pięknie nie trzymał drogi, pomimo wyraźnych oznak zużycia R888 (prawa strona to już jest płótno). Dlatego tym razem akurat wolałbym aby nie padało. Trasa jest klasyczna w lewą stronę i dobrze mi już znana (co wcale nie oznacza że nie popełnię błędów).




Jestem pełen optymizmu i głęboko wierzę że jutro pójdzie mi na prawdę dobrze. Dlatego zapraszam wszystkich jutro na Niskie Łąki, dla chętnych będzie do nabycia ZAPACH SUBARU



A pierwszym dwóm klientom zaproponuję darmową przejażdżkę na prawym fotelu w charakterze pilota na zawodach NLC 2009.

SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Fot. barnaba200.cba.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku