czwartek, 12 listopada 2009

Udało sie z zaciskiem :)



Jak pisałem wcześniej, pękł mi zacisk hamulcowy prawy przód. Szukałem szukałem i wreszcie znalazłem i dzisiaj już do mnie przyszedł. Jutro powinien TypeR być gotowy do niedzielnej walki w KJS Pożegnanie Sezonu.



Wiele rzeczy będzie zmienionych w przyszłym tygodniu:

1. Najważniejsze to amortyzatory przód
2. Nowe klocki hamulcowe Ferrodo DS 2500
3. Wywalona klima (kilka kilogramów mniej)
4. Zmiana oleju i filtra (oczywiście Motul 300 V Competition 15W 50)
5. Ustawienie geometrii (druga co ważności rzecz) pochylenie przód - 3 stopnie, tył zostaje jak jest -1 12'
6. Przełożenie Toyek na drugą stronę (lepszy bieżnik na zewn. opony) o ile nie będzie kolejek w wulkanizatorni.
7. Sprawdzenie na laptopie czy w czasie jazdy dalej jest problem z za wysoką temp. powietrza na dolocie (odpowiednią przejściówkę do nowych laptopów już mam).
8. Przymiarki (takie już konkretne, jeśli problem z temp. zostanie rozwiązany) do strojenia silnika.
9. Próba uszczelnienia układu kierowniczego (jest jakiś środek który może to załatwić a jak nie to regeneracja).
10. Wymiana szczotek w alternatorze (dzięki podłączeniu Autonica do laptopa wyszło takie coś)
11. Przetoczenie tarcz hamulcowych, bo troszkę biły (dlatego też pewnie pękł zacisk)



Jest tego sporo, choć w głównej mierze to rzeczy eksploatacyjne a nie jakiś tam mega upgrade samochodu. Najbardziej jestem ciekaw jak będzie się zachowywał TypeR na nowych amortyzatorach.

Na razie tyle

Pozdrawiam

1 komentarz:

Dołącz do Nas na Facebooku