wtorek, 17 listopada 2009

Przyszły sezon Kamionki i Czechy lecz najpierw...



Ostatnie moje zwycięstwo w KJS-ie dodało mi na prawdę skrzydeł. Chciałbym dalej się rozwijać i dlatego w przyszłym sezonie chcę startować w Kryterium Kamionki oraz w Czechach, oraz w Polsce też jakieś rally sprinty itp.

Idealną sprawą byłoby dla mnie znalezienie sponsora aby te plany zrealizować. Oczywiście pracuję nad tym lecz mam też inne pomysły.

Mam do zaoferowania fajny gadżet. Jest to zapach ze znaczkiem SUBARU. Jeśli udałoby mi się sprzedać cały zapas który mam, mógłbym wystroić silnik, kupić porządne kubełki i kierę i wstawić klatkę bezpieczeństwa. Miałbym wówczas przygotowany samochód w 95% do prawdziwego rajdowania na odcinkach specjalnych!

Wszystkich zapraszam do zakupu przynajmniej jednej sztuki ;)

Zapach SUBARU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku