niedziela, 6 czerwca 2010

Już ponad 10.000 odsłon mojego bloga!

Szczerze mówiąc jestem bardzo mile zaskoczony że aż tak dużo razy mój blog był odwiedzany. Prowadzę go od lutego 2009 roku i z tego co widzę zyskuje coraz większą popularność.

Sporo osób na różnych zawodach podchodzi do mnie i mówi że czytają bloga i że się im podoba. Bardzo mi miło z tego powodu.

Od jakiegoś czasu nie ma za wiele wpisów, spowodowane jest to tym że nie startuję w zawodach bo trzeba przygotować Type-R'a. Jest jednak kilka rajdów, w tym najbliższy 3 Rajd Ziębicki, którego po prostu nie mogę opuścić.

W każdym bądź razie jeśli pojawi się coś ciekawego to na pewno zamieszczę na bogu.

Właśnie leci 67. Rajd Polski na stronie http://www.wirtualnykibic.pl/ po zarejestrowaniu się na autoklub.pl można oglądac zmagania naszej krajowej czołówki i nie tylko na żywo a nawet z dokładnym podglądem miniaturek samochodów poszczególnych kierowców z prędkościami w danej chwili, bardzo fajna sprawa. Oprócz tego oczywiście wyniki online.

Po pierwszym dniu prowadzi Kajetan Kajetanowicz oczywiście jedzie Subaru. Fakt ten potwierdza, że Subaru z odpowiednim kierowcą to samochód do wygrywania, mimo iż S2000 to auta A-grupowe a Subaru to tylko N-ka (tylko ale za to jaka :) ).
Kajto OGNIA!

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku