sobota, 26 czerwca 2010

2 tygodnie przerwy.

W najbliższą niedzielę 27.06.2010 wyjeżdżam na obóz sportowy na Kaszuby. Jadę na 2 tygodnie i już teraz wiem że będzie mi się niemiłosiernie dłużyć. Jadę tam już któryś raz i zawsze było na prawdę fajnie, lecz mimo to będę ogromnie tęsknił za moimi dwoma Type-R'ami (pierwszy to oczywiście Czarna Bestyia a drugi to mój półtoraroczny pies :) ). Dwa tygodnie bez Type-R'ów. Pierwszy raz coś takiego mnie spotyka, muszę być dzielny.

Zamiast dźwięku boxera i swądu spalonego oleju tudzież gumy albo innych zapachów będę wsłuchiwał się w łopot żagli na takiej fajnej żaglówce. Zamieniam paliwożerną nieekologiczną Czarną Bestyię na wehikuł 300 lat temu jeszcze powszechnie używany :)

Wbrew pozorom może taka żaglówka dostarczyć równie wiele emocji jak jazda Type-R'em. Prędkości są tylko odrobinę mniejsze a gdy ostro wieje to wtedy człowiek czuje co znaczy żywioł i należy go szanować.

Na pewno całemu temu wyjazdowi nie pomaga region. Mam na myśli Kaszuby. Jest tam mnóstwo bardzo fajnych bocznych dróżek szutrowych, które wręcz proszą aby po nich przemknąć pełnym slajdem, wzburzając tony kurzu do życia. Nawet zastanawiałem się czy nie pojechać Type-R'em lecz szybka kalkulacja wydatków na paliwo szybko ostudziła te zapędy.

Tu będę:


Wyświetl większą mapę

Miejsce piękne, z trzech stron woda i tylko jedna dróżka prowadząca do ośrodka.

Z drugiej strony to dobrze że wyjeżdżam. Zmienię otoczenie, mam do przemyślenia kilka spraw związanych z ewentualną sprzedażą Type-R'a. Może jakieś ciekawe rozwiązanie przyjdzie mi do głowy podczas "ostrzenia do bajdewindu" i "wybieraniu szotów grota" :). Z pewnością nabiorę jeszcze większego głodu jazdy (nie żebym miał z tym problemy) i po powrocie ze zdwojoną energią przystąpię do realizacji moich planów związanych z rajdami.

Miejsce gdzie się wybieram jest bardzo urokliwe lecz zadupie straszne (i dobrze) i dostępu do internetu nie ma, więc na okres 2 tygodni nic nowego na moim blogu się nie pojawi.

Pozdrawiam

Kapitan Śliwa :)

1 komentarz:

  1. No to miłego pobytu Tomek :D
    P.S Twój pies nazywa się Type-R? :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku