poniedziałek, 22 marca 2010

Trening na Rakietowej - 07.03.2010 by Black_Drift.

Jeden z moich dobrych znajomych był świadkiem i operatorem kamery na bardzo ciekawym wydarzeniu we Wrocławiu na Torze Rakietowa.

Niestety nie mogłem tam być, w tym czasie byłem trochę zajęty wygrywaniem generalki na "Babskim Ściganiu" :)

Na Rakietowej zjawiła się prawdziwa śmietanka kierowców z Wrocławia i okolic. Dlatego uznałem że warto to zobaczyć. Poniżej zamieszczam wypowiedź wspomnianego wcześniej znajomego oraz filmik który nakręcił.

"W pierwszą niedzielę marca, dostałem zaproszenie od "Iskier'a" na trening na TOR Rakietowa. Chłopaki trenowali od 11:00 aż do 14. Zapewne chcieli jeszcze więcej, ale po naszym treningu odbywał się kurs doskonalenia jazdy dla kobiet.
Na ten niedzielny trening przybyło wielu "stałych bywalców" popularnych "kręciołków" organizowanych we Wrocławiu i okolicach. Pojawili się min. VIRNIK ze swoją szybką Betą, Paweł Danys (znany również jako Beat Bronski - z wiadomego powodu), Paweł Grabowski w BMW z charakterystycznym odgłosem. Było też kilka Subarynek - Piotrek Grochocki i Grzegorz Wawrzyniak - obaj w Imprezach z 2005 roku. Jestem nieco rozczarowany, że nie pojawił się Tomek Śliwa i jego "Czarna Bestia", którego serdecznie pozdrawiam. Tomek pojechał do Sobótki na "Babskie Ściganie"."
źródło: www.rallymovies.blogspot.com



Mam nadzieję że będą jeszcze organizowane takie eventy. Chętnie bym pojeździł z naprawdę świetnymi kierowcami w super furach. :D

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

6 komentarzy:

  1. Myślę, że lepszym tytułem byłoby "Trening na Rakietowej - 07.03.2010 by Black_Drift" :)
    Dzięki Tomek za promocję i oczywiście wszytskich zapraszam do ciągłego śledzenia i subskrybcji kanału na YouTube !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bardzo nie rozumiem pytania, BB?

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku