czwartek, 11 marca 2010

Jelenia Góro- NADCHODZĘ!

Jestem bardzo szczęśliwy że udało się zebrać odpowiedni budżet aby pojechać na rajd do Jeleniej Góry w najbliższą niedzielę. Dziękuję wszystkim tym którzy dobrze mi życzą (bo są też niestety tacy co tylko kłody kładą) za wsparcie. Bez Was i Waszego odzewu nie mógłbym pojechać do Jeleniej aby realizować swoją pasję.

Ogromne podziękowania dla Przemka mojego pilota, który w bardzo dużej mierze przyczynił się do tego że udało się zebrać kasę ze sprzedaży zawieszek zapachowych SUBARU. Bez niego nie dałbym rady. Ogromne dzięki!

Swoją część spełniliście, teraz moja kolej aby się Wam odpłacić za ogromną pomoc. Dedykuję mój najbliższy rajd tym wszystkim którzy przyczynili się do mojego startu. Będę walczyć do upadłego o zwycięstwo właśnie dla Was. Jeśli przytrafi się przy tym taryfa (złe przejechanie próby i taka kara że zwycięstwo jest praktycznie już niemożliwe) to wówczas pojadę pełnymi bokami, bączków nie będzie końca (niczym Kajtek na Barbórce) wszystko w podziękowaniu dla Was.

Mam nadzieję, że będzie dużo kamer :)

Pojadę najlepiej jak potrafię i mam nadzieję ze spełnię Wasze oczekiwania.

Ogromnie i bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich świetnych ludzi.

Wysoce uradowany

Tomek Śliwa :)

3 komentarze:

Dołącz do Nas na Facebooku