sobota, 13 marca 2010

Śnieżne DMO?

DMO- Dolnośląskie Mistrzostwa Okręgu, przy okazji pierwszej rundy Mistrza Jeleniej Góry leci też pierwsza eliminacja DMO. W Jeleniej Górze robi się biało. Całkiem możliwe ze jutro będą zimowe warunki.

Jeśli będzie świeży śnieg to dla mnie OK jednak jeśli będzie zimno i po kilku przejazdach nawierzchnią będzie lód (jak np. na Rakietowej czy na Niskich) to wówczas będzie kiepsko bo znowu nie będzie zabawy tylko jazda 5 km/h i hamowanie ze 100m coby na mecie się zatrzymać (chociaż ma też być odcinek z lotną metą).

Zauważyłem że bardzo dużo osób uważa że jak ma się napęd na 4 koła to można fruwać po każdej nawierzchni bez żadnego problemu. Otóż nie można. Organoleptycznie (a bardziej subaroleptycznie) sprawdzone wielokrotnie. Po lodzie na zimowej oponie nawet Subaru ma ogromne problemy, dużo lepsze na takie warunki są maluchy albo Subaru Justy o czym się już wielokrotnie przekonałem.

Świeży nie wyślizgany śnieg jest super lecz po lodzie to żadna przyjemność z jazdy. Zobaczymy jak będzie. Mam nadzieję że dobrze :)

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

P.S. Oczywiście w miarę możliwości będę na bieżąco podawać krótkie wiadomości co się dzieje na rajdzie, podobnie jak w Babskim Ściganiu (tylko tym razem naładuje komórkę :) ).

Edit: Najnowsze wieści pogodowo - warunkowe (ogromne dzięki Pinioczet), jest biało. Temperatura +2 , ciekawe jak będzie w nocy.

1 komentarz:

  1. w tej chwili jestem w Szklarskiej Porębie - wiayr plus śnieg!!!

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku