wtorek, 9 marca 2010

Pierwsze miejsce w klasie i w ... GENERALCE!!!

A jednak wyjąłem też generalkę! Jak pisałem wcześniej było zamieszanie z wynikami i ze klasę wygrałem to wiem lecz ogłoszono że ktoś inny wygrał generalkę a okazało się w oficjalnych wynikach, że najlepszy czas z całej stawki osiągnąłem ja :)

Bardzo się cieszę mimo iż generalka do niczego się nie liczy to jednak byłem najlepszy ze wszystkich!

To mój drugi rajd wygrany w generalce i jestem happy :)

Co prawda wygrałem tylko o 1.8 sekundy lecz wyrwałem to zwycięstwo dopiero na ostatnim odcinku :)


Zdj. Tomasz Macherzyński

Dodatkowo jestem zadowolony że udało się to pomimo 10 sekund kary co przy anulowaniu wyników 4 próby (tej najszybszej dla mnie najlepszej) sprawiło że musiałem pojechać na prawdę szybko i bez błędów co też uczyniłem :). Nie wierzyłem nawet że wygram klasę. A jednak udało się :)


Zdj. Tomasz Macherzyński

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku