poniedziałek, 1 lutego 2010

Plany na Nowy Sezon.

Wcześniej słyszałem o BMW Challenge ale to jakoś mi umknęło, a są ze sobą powiązane.

Jest to AB Cup . Ogólnie są to rallysprinty w całej Polsce (kalendarz oraz opis miejsc gdzie się jeździ jest na stronie). Rozmawiałem z kolegą o tym na jednej eliminacji NLC i mówił ze to super sprawa jest bo jeździ się nawet po 70 km oesowych!!! Dla mnie szok! (dla porównania na KJS-ach to max 10 kilometrów jest prób). A wjazd to tylko trochę drożej niż KJS i inne imprezy.

Na jednych zawodach to uczestnicy zrobili ponad 100 km oesowych! (dzień wcześniej był trening) i powiem szczerze że coś takiego bardzo mi się podoba. Minusem jest oczywiście odległość. Jest jedna eliminacja we Wrocławiu na Rakietowej a 6 pozostałych to są w odległości od 180 do 390 kilometrów. Jednak jeśli policzyć ilość przejechanych kilometrów oesowych to wychodzi dużo taniej niż taki zwykły KJS.


Foto Bury Zbigniew

Jak pisałem wcześniej bardzo chciałbym przejechać Kamionki i chociaż jeden rajd w Czechach. Lecz oprócz tego takie rallysprinty byłyby świetną nauką w opanowaniu Subaru przy większych prędkościach (tylko eliminacja na Rakietowej jest taka techniczna reszta to na prawdę pełnym ogniem można iść).

Jeszcze nie wiem czy na 100% w tym pojadę lecz pomysł bardzo mi się podoba. Jak myślisz warto w czymś takim wziąć udział?

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

1 komentarz:

Dołącz do Nas na Facebooku