niedziela, 7 lutego 2010

Pierwszy w tym sezonie rajd w Czechach.

No i zaczyna się kolejny sezon. Na stronie http://www.tanierajdowanie.pl/news.php jest info o pierwszym rajdzie w Czechach I. Rallye Plzeň 2010 (19-20 marca).

Kilku moich znajomych już tam się zgłosiło. Jak zobaczyłem że już są na liście to od razu też chciałem się zapisywać. W tamtym momencie chciałem wydać ostatni grosz aby przygotować Type-R'a aby tylko móc z kumplami tam być i jechać pierwszy poważny rajd w moim życiu.

Jednak teraz już na spokojnie przeanalizowałem sytuację i stwierdziłem, że jednak jeszcze nie teraz. Kasę zamiast ładować w Typer-R'a wolę wrzucić w biznes który rozwijam, ponieważ dzięki temu mam nadzieję w niedługim czasie będę miał zyski takie, że stać mnie będzie pojechać cały cykl w Czechach i nie tylko. Kiedy to będzie to zobaczymy, będzie zależeć od szybkości rozwoju mojego biznesu.

Z ciężkim sercem podjąłem taką decyzję, która w perspektywie czasu wydaje się być jedyną słuszną. Będę śledził wyniki tego rajdu a moi znajomi mogą liczyć na gorący doping z mojej strony. Trzymam kciuki, ogień na tłoki i do mety!

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku