wtorek, 2 czerwca 2009

Gymkhana- rewelacyjna zabawa!



Najpierw filmik:

Ken Block Gymkhana Two

Jak dla mnie to REWELACJA! Bardzo mi się to podoba. Nawet Nowa Subaru Impreza super wygląda w akcji (poszerzenia ale WRC, fajna grafika robią dobrą robotę). Oczywiście już myślałem czy moją Czarną Bestią mógłbym coś takiego (albo chociaż namiastkę) robić. Jakbym potrenował i poprawił Type- R-a t myślę że tak.

Fajnie by było nakręcić taki filmik aby przedstawić to potencjalnym sponsorom. Rajdy i wyścigi, ogólnie jazda na czas jest fajna i bardzo mnie do tego ciągnie lecz gdy oglądam takie filmiki to normalnie najchętniej od razu wskoczyłbym do Bestii i poszedł pełnym ogniem bokiem. Zabawa musi być!

Fajnie jak by były jakieś zawody7 na zręczność a nie tylko na czas (drift jest fajny ale jak dla mnie troszkę monotonny bo ciągle tylko tym bokiem i bokiem, lubię to oglądać ale tylko przez krótki czas).

Więc Gymkhana RULEZ!

Wypatrujcie filmików w necie z Tytułem Czarna Bestia Gymkhana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku