poniedziałek, 22 czerwca 2009

Fascynująca opowieść o historii Czarnej Bestii

Dowiedziałem się o tym przypadkiem...

Było to w niedzielę, pogoda była ładna, godzina wczesnoporanna...

Byłem na rajdzie i właśnie miałem badania techniczne...

Pojawił się Pan i od słowa do słowa okazało się że dobrze zna moja Imprezę. Na początku był u mnie szok, potem niedowierzanie a potem zachwyt. Pierwszym właścicielem był Krzysztof Hołowczyc. Ale nie dostał On Type- R-a za zdobycie Mistrzostwa Europy w Rajdach (tak twierdził poprzedni właściciel).



Otrzymał On Subaru od PRODRIVE (firma przygotowująca Subaru WRC do RSMŚ) za...

...dzwona!!!

Tak zgadza się! Za to ze rozwalił porządnie Subaru Imprezę WRC!!!

I za to dostał egzemplar.



Pan który mi to opowiadał był kiedyś w ekipie Krzysztofa Hołowczyca i opowiadał że nawet miał przyjemność jechać Subaru 2 razy do Olsztyna.

Ale co z tym rozwaleniem WRC, więc:

Subaru Impreza WRC którym wówczas jechał Hołek był już po 7 rajdach i był jeżdżącym złomem jak na rajdowe auto, Hołek tak go skasował że się po prostu złamał a że był ubezpieczony, więc :) PRODRIVE bardzo dobrze na tym wyszedł i w nagrodę Hołek dostał obecnie moją Subaru Imprezę WRX STi Type- R.

Słuchałem tego Pana z zapartym tchem. Szkoda że rozmawialiśmy tak krótko, chętnie dowiedziałbym się wszystkiego na ten temat.

Hołek miał Type- R-a bardzo krótko bo przejechał nim tylko 800 kilometrów. Pewnego dnia przyjechał do niego Pan Kuzaj i po przejażdżce powiedział że MUSI go mieć na co Pan Hołowczyc się nie zgodził. Jednak Panowie jakoś się dogadali i drugim właścicielem został Pan Leszek Kuzaj!

Ów Pan który mi to opowiadał, mówił jeszcze że ma książkę 150 stronicową o nastawach do mojej Bestii. Spróbuję zdobyć jakiś namiar może byłaby szansa pozyskać coś takiego czego nigdzie normalnie się nie znajdzie.



Cieszę się ze mam teraz pełen obraz a nie tylko domysły o naprawdę ciekawej historii mojej Subarki. Coś mi mówi że ten niezwykły samochód jeszcze będzie miał spory udział w historii rajdów.

Najpierw potrzebne naprawy a potem upgrady i zobaczymy.

3 komentarze:

  1. Oj .
    http://forum.4turbo.pl/viewtopic.php?f=2&t=889&p=9589&hilit=type+r#p9589

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałem i koledzy niezbyt mnie przekonują swoją wiedzą, w każdym bądź razie czy prodrive czy w Wawie to nie ma znaczenia bo potencjał ma niesamowity. Dzięki z linka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zap.... jak Dzika ;)ale sama nie pojedzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku