piątek, 5 czerwca 2009

Najbliższy start- 2 Rajd Ziębicki.

Nareszcie!
Już nie mogę się doczekać aż wystartuję. Na 100 % to nie jest jeszcze pewne ale bardzo prawdopodobne.

Oglądałem filmiki z przed roku i odcinki były na prawdę fajne. Dużo nawrotów, nawet bardzo dużo, nawierzchnia głównie asfaltowo betonowo kostkowa.

Najciekawiej zapowiada się odcinek wokół rynku w Ziębicach. Na bank będzie dużo ludzi i w dodatku jest specjalna nagroda dla osoby która przejedzie go najbardziej efektownie (czyli to co lubię). Nie nastawiam się tam na mega efektowna jazdę, po prostu będę jechał jak najszybciej i będę się starał robić to jak najbardziej widowiskowo, jak wyjdzie to zobaczymy.

Rajd ten zaliczany jest do DMO (Dolnośląskie Mistrzostwa okręgu) wiec jego ranga jest wyższa niż zwykłych KJS-ów. Lecz co najważniejsze rajd ten najbardziej ze wszystkich w których dotychczas brałem udział, przypomina prawdziwe ściganie (mam na myśli rajdy PPZMot, czy nawet RSMP). Jest to rajd 2-wu dniowy. W pierwszym dniu są zapisy i badania techniczne i zapoznanie z trasą a drugiego dnia lecimy to wszystko.

Przysparza to niestety dodatkowych kosztów (konieczność kupienia noclegu, na szczęście cena ogromna nie jest- 30 PLN za osobę), drugą kwestią jest dojazd. Do Ziębic mam chyba z 80- 90 km w jedną stronę i mocno zastanawiam się nad wzięciem lawety. To też kosztuje.

Ale nie zwracam na to uwagi i żyję chwilą w której będę mógł stanąć na starcie aby ostro dać w palnik Subarką i wygrać DMO 2 Rajd Ziembicki, i basta?!

Gdyby spadł deszcz to miałbym większe szanse ale po suchym też dam radę. Gorączkowo szukam teraz sponsora i może uda mi sie chociaż załatwić dobre oponki (Toyo R1R) na przód, bo sprzęgło mimo iż się kończy to powinno dać radę.

No to znów będzie Ogień na tłoki (oczywiście w układzie przeciwosobnym, boxerowskim :) ).

1 komentarz:

  1. Na pewno jeśli chodzi o oklejenie Twojego potwora, możesz na mnie liczyć 8-)

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku