poniedziałek, 22 czerwca 2009

NLC 2009- III miejsce

Po pierwszej rundzie byłem na IV pozycji z 4 sekundami straty do Grześka z niebieskiego GT oraz 7 sekundami do Piotrka z czarnego STi (serdecznie pozdrawiam). Jechało mi się bardzo dobrze i ku mojemu zaskoczeniu Potenzy jak na swój stopień zużycia nawet nieźle trzymały. W parze jechałem z GT-kiem.



Przegrałem o 4 sekundy (ze 3 sekundy straciłem na ostatnim nawrocie bo jedynka mi wypadła i nie mogłem jej wrzucić, dopiero za trzecim razem się udało). Ale przejazd był dobry, bez błędów (wreszcie bo ostatnio często mi się to zdarzało). Co prawda GT-ek jechał na slicku i miał chyba lepszą przyczepność ale przecież ja też mogłem sobie slicka kupić, wiec nie tłumaczę mojej porażki lepszym sprzętem konkurencji.

W pierwszym przejeździe spiąłem dyfry na 2 bo na zapoznaniu to fruwałem bokami z minimalną kontrolą po całym torze więc walcząc tym razem o jakiś pucharek, efektowność poszła na drugi plan (jak się okazało potem nie do końca :) ).

Drugi przejazd to była prawdziwa REWELACJA, co prawda czas tylko o 4 sekundy lepszy (albo aż bo ze 4 razy mocno zdławiłem Bestię i wpadłem w turbo dziurę). Jechałem szybko i pięknie mi się składał Type- R do ostrych zakrętów kilka razy nawet nie musiałem ciągnąć rękawa aby wbić sie idealnie w zakręt. FUN przy tym był niesamowity. Dyfry spiąłem na 3 i mimo iż były uślizgi to zupełnie inne. Jak mam rozpięty dyfer to przy mocnej jeździe i dawaniu w palnik jadę jakbym bym był prawie na zawodach driftu a po spięciu auto inaczej jedzie, też bokiem (mniejszym ale bokiem) lecz dużo szybciej i nie muszę kontry zakładać i łatwiej jest to opanować. Dlatego nie miałem oporów przed załozeniem rybki na trudnej sekwencji zakrętów przy dużym rondzie na Niskich Łąkach, gdzie całą sprawę komplikuje jeszcze duża ilośc syfu (mnie akurat to pomogło bo łatwiej było wytrącic Imprezę z równowagi).



Suma sumarum zajałem III miejsce bo Piotrek z czarnego STi potrącił 2 opony ale jak go zobaczyłem po przejeździe to był taki zadowolony! :) Latał bokami i podobało mu się (a może się nie podobać jeśli ma się Subarkę? :) )

Było fajnie, organizacja super. Następna runda 19 lipca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku