piątek, 19 czerwca 2009

Nagroda Publiczności- po prostu super.

2 Rajd Ziębicki- ogólnie super mi się podobało.
Zajęliśmy z Bartkiem (mój pilot) II miejsce w klasie VI (na 3 startujących sic!) i zdobyliśmy Nagrodę Publiczności na najbardziej efektowny przejazd po ziębickim rynku. Z tej nagrody jestem szczególnie zadowolony. Co prawda przez robienie bączków straciliśmy kilka sekund ale co tam fun był ogromny.



Nie ustrzegłem się kilkunastu błędów:

Krawężnik i bele ze słomą

I jeszcze filmik w wykonaniu Adama:

Przejazd Rynek

Był to pierwszy przejazd drugi zakręt i było cholernie ślisko i trochę spanikowałem, mogłem puścić hamulec i wówczas bym skręciła tak to trzymałem do końca i efekt był jak na filmiku. Na szczęście w Subarce nic sienie stało i nawet felga cała. Miałem jeszcze jedno zdarzenie na próbie nr 6 gdzie przy nawrocie byłem przodem za blisko krawężnika i przy slajdzie bokiem przednim lewym kołem przywaliłem w niego nawet mocno bo kierę mi troszkę wyrwało z rąk ale ku mojemu zdziwieniu po oględzinach tez nic sie nie stało na szczęście a próbę tą i tak i tak wygrliśmy (pomimo iż w drugim przejeździe spaliłem sprzęgło na starcie).



Popełniliśmy z pilotem wiele błędów, przejeżdżając źle próby a wynikało to z braku wcześniejszego zapoznania sie z próbami, które to odbywały sie dzień wcześniej. Niestety koszty sprawiły iż na zapoznaniu nie pojawiłem się i na pierwszej pętli straciliśmy sporo czasu przez błędy w nawigacji. Trudno nauczka na przyszłość.

Czarna Bestia ma też nowe naklejki i wygląda super:


Teraz w niedzielę Niskie Łąki.



2 komentarze:

Dołącz do Nas na Facebooku