niedziela, 29 marca 2009

Projekt 22B

Subaru Impreza Type-R 22B


Budowany na podstawie Type-R (takiego jak mój, nawet rok się zgadza :D)

Dokładnie taki samochód jest moim celem. Wyszło ich tylko 400 egzemplarzy na cały świat więc perełka niesamowita.

Moja Czarna Bestia przednie błotniki ma stylizowane właśnie na 22B ale troszkę do niej brakuje.

Gdy będę już miał 22B to na pewno nie będę jej modyfikował pod kątem rajdów, upalanek itp. Auto będzie służyło do jazdy na codzień. Niektórym nawet taka eksploatacja wydaje się przegięciem (bo wg nich powinno się trzymać takie samochody w garażu i codziennie chuchać i dmuchać) ale ja uważam że prawdziwa przyjemność to jazda takim samochodem a nie tylko jego oglądanie.

Obecnie nie mam zielonego pojęcia jak mogę zdobyć tą piękność lecz się tym za bardzo nie martwię. Type-R -a jakoś zdobyłem więc dlaczego nie miałbym zdobyć 22B.

Ponoć można takiego kupić już za 20.000 Funtów co daje niespełna 100.000 PLN więc katastrofy nie ma.

O ile na pierwszym miejscu obecnie jest zdobycie finansowania na upgrade Type-R-a i na późniejsze starty (myślałem o Berg Trophy, Kryterium Kamionki, KJS-y, tory: Poznań, Kielce, Tychy, Słomczyn, Nurburgring, Silverstone, Hungaroring, Monza ;D i inne, będzie sponsor będzie dobrze), to 22B jest następny w kolejce.

Gdyby ktoś chciał umieścić reklamę na moim Subaru Impreza Type-R to jestem otwarty na propozycje.

P.S. Dostałem odpowiedź z biura Krzysztofa Hołowczyca że Hołek miał takiego (ale czy TEGO czy innego?) Type-R-a, ale wprost nikt tego nie potwierdził (ani nikt nie zaprzeczył :D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku