wtorek, 24 marca 2009

Jakaś loteria?!

Alledrogo usunęło moją aukcję i właśnie dowiedziałem się w uzasadnieniu że nie mogę robić loterii bez jakiś tam zezwoleń. Przez chwilę miałem ogromną chęć napisać do nich mocno entuzjastycznego maila pt. Ale skąd w ogóle oni wzięli loterię?! Jeśli nigdy nie słyszeli o aukcji typu Unique Bid który to wynalazek jest AUKCJĄ to moze niech najpierw sprawdzą o co w tym chodzi a potem dopiero nazywają aukcje loteriami z pozwoleniami.

Teraz jak o tym myślę to mi się po prostu nie chce. Szkoda czasu i nerwów.

Niniejszym oznajmiam iz w wyniku ingerencji osób trzecich z przykrością zawiadamiam iż zasady o których pisałem na mojej aukcji sie zmieniły i zwycięzcą jest osoba która jako jedyna zalicytowała przejazd moim Subaru podając kwotę 3,50 PLN. W najbliższym czasie skontaktuję sie z tą osobą w celu wypełnienia moich zobowiązań. Przykro mi jednocześnie iż pozostali Ci którzy chcieli zalicytować a tego nie zrobili nie będą już mieli takiej szansy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku