sobota, 28 lipca 2012

Białe piękności GOTOWE!

Nareszcie już jest. Wczoraj pojeździłem nim trochę (prawie 100 km ;) ).

Wszystko fajnie działa, a najbardziej podoba mi się wydech. Bulgot jest, szczególnie na niskich obrotach pięknie go słychać. Przy wyższych już nie jest aż bulgoczący (jednak w Subaru turbo jak się daje w palnik lepiej to słychać) ale różnica jest przeogromna pomiędzy tym co jest a co było.

Tak wyglądał przed:


foto Przemek Pauch

A tak wygląda teraz:



PRZED:


foto Maniek Rally

PO:




Jest po prostu przepiękny. Brzmi fajnie, prowadzi się rewelacyjnie. Dołożyłem też rozpórkę przednią górna na kielichy. Wkrótce dojdzie też przednia dolna.

Ogromnie dziękuję Konradowi Kaflukowi za ogrom prazy i serca jaką włożył w zrobienie Subaru. Doskonale widać że ma talent do robienia aut a przy tym jego stawki są po prostu rewelacyjne (zainteresowanych skorzystaniem z jego usług zapraszam do kontaktu).



Jak pisałem wcześniej to dopiero pierwszy etap (najważniejszy bo Subaru wygląda mega! ), z czasem do środka wjadą kubły, pasy szelkowe, pedały dla instruktora na prawą stronę i inne gadżety.

W najbliższym czasie będzie zrobione oklejenie w barwy Rajdowy Wrocław, moje Subaru będzie prezentować się jeszcze lepiej. Nie zdążyłem przed sesją fotograficzną "oświniaczyć" Subaraka. W najbliższym czasie to zrobię. Felgi 17" już są, jedynie czego brakuje to opon ale to w niedługim czasie też postaram się załatwić. Dodatkowo Subarak zyska na wyglądzie (bo na pewno nie na osiągach).



Jutro uderzam na mini zlot Subaruholików do Bolesławca, będziemy fruwać po wyschniętym jeziorze, mam nadzieję że moje stado rumaków da radę :)

Jeśli się uda, to w bojowych barwach będzie można zobaczyć mnie z moim potforem na zawodach u Mikołaja, za tydzień w sobotę na Torze Redeco. Szaleństwa mocowego pod maską nie ma ale nie przeszkadza mi to aby walczyć o zwycięstwo.

Jest jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia ale to wszystko będzie z czasem. Na chwilę obecną jestem ogromnie zadowolony z mojego Subaru. Nie kosztował dużo, na upgrade'y też nie wydałem fortuny. Na prawdę fajny projekt dający ogrom zadowolenia, a jak przyjdzie zima... :)))))))))))))))

Całą galerię z prac budowlanych można obejrzeć na moim profilu na FaceBook'u:

Galeria Budowy Subaru

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku