poniedziałek, 24 stycznia 2011

Zajebista fotka!

Przeglądałem sobie internet i na trafiłem na galerię zdjęć z Rajdowej Pomocy dla Tomka Harczuka w której to imprezie miałem przyjemność brać udział. Jedno zdjęcie spodobało mi się przeokrutnie. Jedna z najfajniejszych fotek z udziałem moim i mojej Czarnej Bestyi:

Autorem jest Tomasz Buczkowski którego to serdecznie pozdrawiam. Wielokrotnie podziwiałem zdjęcia Tomka (szczególnie ze mną i Type-R'em w kadrze ;) ).

To zdjęcie wprawiło mnie w zachwyt i jedyne co byłem w stanie powiedzieć to WOW!!!

Oto ono (czy one?):



A żeby nie było tak goło to zamieszczam jeszcze dwie kolejne fajne foty (wszystkie wykonane przez Tomka Buczkowskiego)


"bączki" przy zjeździe



Zdj. Ze 200 km/h jechaliśmy ;)

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

4 komentarze:

  1. Do 200 to to sie nawet nie rozpędzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpędzi, rozpędzi tylko nie na Niskich Łąkach :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia z jeszcze lepszą reklamą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotki całkiem całkiem
    Łatwo można zrobić
    To 200 km/h wydłuża się czas migawki aparat podąża za samochodem mamy efekt rozmycia
    To z oponami mamy znowu szybką migawkę żeby wszystko zastygło no i czekanie cały czas z aparatem na fajne ujęcie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku