poniedziałek, 15 listopada 2010

We are the Champions!

Bynajmniej nie chodzi Mistrzostwa Świata, Mistrzostwa Polski też nie...

Wygrałem w cyklu RSMZD - Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Ziemi Dolnośląskiej w klasie V i jestem z tego powodu ogromnie zadowolony!

Dziękuję za walkę wszystkim startującym a przede wszystkim Mariuszowi i Patrykowi Zuterek, do końca nie było wiadomym kto zdobędzie tytuł Mistrza.

A wszystko to dzięki zwycięstwu w KJS-ie Pożegnanie Sezonu. Wygrałem klasę V jak i nieoficjalną "generalkę" (załogi w klasie gość nie są zaliczane). Bardzo się cieszę z tego powodu.


Foto by Martyna

Nie do końca było wiadomym czy w ogóle wystąpię na tym KJS-ie. Dziękuję ogromnie EVOLUTION'owi za zreanimowanie sprzęgła w moim Subaru, dzięki temu mogłem normalnie jechać. Mój start był także możliwy dzięki nieocenionemu wsparciu firmy TERMEX, RacingTires.pl oraz Salon Fryzjerski VERA. Ogromnie DZIĘKUJĘ!

Był to jeden z najlepej obsadzonych rajdów w jakich brałem udział. Konkurencja na prawdę przednia. Tym bardziej się cieszę że udało mi się wygrać.

Próby bardzo fajne aczkolwiek wymagające. Zgodnie z zapowiedziami najrówniejsze na Dolnym Śląsku. Organizacja bardzo dobra (tylko posiłek jakiś taki troszkę mały :))) ).



Dziękuję mojemu pilotowi Tomkowi za bezbłędne dyktowanie oraz Przemkowi za cały sezon.

Wszystkim początkującym w klasie V + Michu - należą się słowa uznania, mimo wielu przygód chłopaki walczyli do końca.


Zdj. Karol Jagoda

Wyniki KJS:
http://pemz.pl

To była na prawdę fajnie spędzona niedziela.

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku