poniedziałek, 29 listopada 2010

Było super.

W miniony weekend miały miejsce dwa wydarzenia w których brałem udział:

Trening Rajdowalnia.pl "Dla Tomka Harczuka"

oraz

Wyścigi na odchodzenie RajdowaPomoc.pl

W obydwu imprezach brałem udział. W pierwszej jako organizator (wspólnie z Mikołajem) a w drugiej jako uczestnik.

W sobotę na treningu pierwszy raz używaliśmy fotokomórki i było rewelacyjnie. Przyjechało 16 samochodów a jeździło 17 kierowców. Udało nam się uzbierać 1 600 PLN, które to przekazaliśmy w niedzielę na ręce organizatora RajdowaPomoc.pl

Było trochę zimno ale nikomu zbytnio to nie przeszkadzało bo mieliśmy szczytny cel.

Galeria z Treningu Rajdowalnia.pl "Dla Tomka Harczuka":

GALERIA

W sobotę nie pojeździłem za wiele. Jednak odbiłem to sobie w niedzielę. Co prawda jazdy było mniej niż zazwyczaj na NLC, mimo to trochę się najeździłem. Oprócz dwóch przejazdów na czas kilkukrotnie pofruwałem bokami wożąc osoby na prawym fotelu w zamian za datki dla RajdowejPomocy.pl

Był na prawdę niezły fun. Ogólnie w jeździe na czas zająłem II miejsce w klasie i w generalce. Nie było to jakieś szczególnie ważne w tym dniu (główny cel to zebrać jak najwięcej pieniędzy dla Tomka), ale na pewno też nie odpuszczałem i cieszę się ze przy okazji udało się uzyskać dobry wynik. Gratuluję Darkowi Zawadzie zwycięstwa, objechał mnie mocno w swoim Audi S3 z milionem koni mechanicznych :)

Cała impreza była bardzo udana. Organizatorzy jak zwykle świetnie wszystko bardzo dobrze ogarnęli (wiem że sporym wysiłkiem i że nie było łatwo). Udało mi się załapać na relacje w TVN Turbo w programie "Raport Turbo" :)

W ramach ogromnego podziękowania za zrobienie sprzęgła w Czarnej Bestyi, Imprezą powoził również Jacek Evolution. W jeździe na czas miał tylko troszkę gorszy wynik niż ja, jednak jestem pod wrażeniem jego umiejętności, ponieważ nie jest łatwym usiąść do Type-R'a i od razu bardzo szybko jeździć w zdradliwych i śliskich warunkach.

Jest kilka filmików na YT i gdzieś tam na kilka sekund się załapałem:



Pozdrawiam

Tomek Śliwa

1 komentarz:

Dołącz do Nas na Facebooku