czwartek, 11 listopada 2010

Ale zapie... szybko jeździ.

Właśnie odebrałem Type-R'a i chciałem go przetestować, jak się jeździ na organicznej tarczy (do tej pory był 5-cio ramienny spiek). Jest różnica, inaczej łapie sprzęgło (wyżej) nie ma takiego rwania jak przy spieku, można jechać powolutku na półsprzęgle :)

Ogromnie dziękuję Jackowi. Dzięki niemu mogę normalnie poruszać się Subaru.

Nie jeździłem na ostro Subaru ponad miesiąc (ostatni raz w Pleszewie 09.10.2010). Bujałem się głównie niesamowitym 2 tonowym demonem prędkości pt. Mitsubishi Pajero (te Mitsu na prawdę są do dupy, nadają się jedynie do ciągnięcia przyczepek :)))) ). Jak wsiadłem do Type-R'a, rozgrzałem silnik i się zaczęło...

Nie jechałem jakoś szaleńczo (zbyt zajebiste mam auto aby bez sensu ryzykować na drogach publicznych) ale mimo to miałem wrażenie jakbym miał ze 400 koni!

Był to efekt z pewnością tego że przez ten miesiąc w ogóle nim nie jeździłem. Pięknie jeździ, troszkę inaczej pracuje sprzęgło ale do tego muszę się po prostu przyzwyczaić.

Niesamowity jest ten mój samochód. Daje mi tyle radości. A ja durny chciałem go sprzedać. Dobrze że się opamiętałem. Jednak jest też druga strona medalu. Czuję się troszkę nie pewnie przy ostrych zakrętach. Nie wiem jeszcze na ile mogę sobie pozwolić. Gdybym jechał na zimówce nie byłoby z tym problemu bo miałem ją na prawdę fajnie obcykaną, lecz na tych oponach bardzo mało jeździłem na ostro (właściwie to w ogóle, Pleszew ze ślizgającym się sprzęgłem nie był najlepszym poligonem doświadczalnym).

W każdym bądź razie mam jeszcze trochę czasu do najbliższego KJS-u i na pewno będzie dobrze.

I teraz już wiem że będzie zapowiadana niespodzianka na KJS-ie. Na pewno wywoła malutką sensację a może nawet uśmiechy albo nawet totalny zlew (szczególnie kilku osób). Szczegóły na miejscu w niedzielę :)

Mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia przy Imprezie przed niedzielnym rajdem. O ile wcześniej nie mogłem się już doczekać startu, to teraz po prostu nie zasnę :)

Ludzie kupujcie Subaru Type-RA a najlepiej Type-R. REWELACJA! A im nas będzie więcej tym raźniej.

Zapraszam na KJS Pożegnanie Sezonu - będzie na co patrzeć (a pogoda ma też być ładna)

Szczegóły są pod tym linkiem:

KJS POŻEGNANIE SEZONU

Pozdrawiam

Tomek Śliwa - prze szczęśliwy właściciel wyjątkowego Type-R'a :)

2 komentarze:

  1. ciesze się razem z Tobą gdy to czytam ... naprawdę pozazdrości autka !
    Pozdrawiam,
    Luke555

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku