piątek, 23 kwietnia 2010

Załoga Tomasz Śliwa/Tomasz Śliwa? :)

Już kilka osób zwracała się do mnie z pytaniem czy to ja: (czwarty akapit)

http://www.wrumwrum.pl/11-zalog-w-klasie-n3/

A tutaj jeden z przejazdów załogi Antonow / Śliwa przy okazji pozdrawiam :)



To nie ja. Odkąd jechałem na fotelu pilota z kilkoma moimi kumplami na ostro to dowiedziałem się dosyć szybko i brutalnie pewną prawdę o sobie:

NIE NADAJĘ SIĘ NA PILOTA!!!

Ja się po prostu boję z kimś jeździć tak szybko! (szczególnie pamiętam jak jechałem z Iskierem - w życiu się tak nie bałem i tak mocno nie cisnąłem pedału hamulca!!!)

Dlatego marny ze mnie byłby pilot.

Jeśli napisane jest gdzieś załoga: ktoś tam/Śliwa to na pewno nie ja :)

Skoro mój Imiennik i Nazwiskownik :) jest pilotem rajdowym i startuje w RSMP to być może kiedyś utworzymy razem załogę :)

Fajnie by to wyglądało:

Załoga: Tomasz Śliwa/Tomasz Śliwa :))))))

Na zgłoszeniu pewnie zawsze byłyby z tym jaja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku