piątek, 2 kwietnia 2010

Niestety muszę sprzedać Tachyona XC

Sprzedam kamerkę Tachyon XC do kręcenia świetnych onboardów ale nie tylko.

Dokładny opis jest TUTAJ

Sklep w USA:

Sklep

Do kamerki dołączam wszystko co jest na zdjęciach (uchwyty, kabelki, pilot - świetna sprawa!) w polskiej instrukcji oraz:

Kartę SDHC 16 GB, 4 akumulatorki Energizer AA, ładowarka do akumulatorków AAA i AA, statyw.

Kamerka była używana w 3 imprezach (KJS Babskie ściganie, KJS w Jeleniej Górze, Rajdowa Pomoc na Niskich Łąkach). Odwiedzając mój kanał na YouTube lub czytając poprzednie posty na tym blogu, możesz zobaczyć jak działa Tachyon XC.

Mój kanał na YouTube

Początkowo miałem małe kłopoty z dźwiękiem. Okazało się że winę za to ponosił statyw na który przenoszone były wibracje z auta i specyficznie denerwująco trzeszczał. A że mikrofon w kamerce jest dosyć czuły nawet przy zamkniętej klapce to filmiki ciężko było oglądać. Po wyeliminowaniu trzasków wywoływanych przez statyw, wszystko pięknie działa.

Dlaczego sprzedaję taką fajną kamerkę? Powód jest jeden. Na ostatniej imprezie na Niskich Łąkach wygrałem darmowy remap silnika :D Jednak potrzebuję zrobić kilka rzeczy w moim Subaru - m.in. wymiana pompy paliwa, izolacja termiczna turbiny i wlot zimnego powietrza i jeszcze przydałoby się dojechać do Kielc gdzie ma być strojenie. Niestety finanse moje nie pozwalają na to :(

Remap jest dla mnie absolutnym priorytetem, dlatego aby móc to wszystko zrealizować niestety muszę sprzedać Tachyona XC, szkoda bo to bardzo fajna kamerka, szczególnie fajny jest kąt rejestrowania obrazu, jakość i dźwięk, no i ten pilot, na prawdę świetna sprawa. Lecz bez kamerki póki co się obędę a bez remapu i to darmowego to już nie!

Cena jaka mnie interesuje to 950 PLN. Jak ktoś porówna z ceną w USA to pewnie pomyśli że na mózg mi padło. Jednak taka osoba pewnie nie zdaje sobie sprawy że do ceny z USA trzeba dodać cenę wysyłki, cło, VAT, trzeba dokupić kartę SDHC, baterie, ładowarkę, statyw (chyba że ma się klatkę to wtedy mocowanie do takiej klatki zamiast statywu) i jeszcze musi poczekać minimum 18 dni (ja czekałem 24) i jeszcze nie ma 100% pewności czy zamówiony towar nie ulegnie uszkodzeniu, zaginięciu etc. chociaż przez to na pewno nie straci kasy ale za to ile czasu :roll:

No i jeśli ktoś nie ma np. zweryfikowanego konta na paypal to niech doliczy jeszcze prowizję za przelew międzynarodowy (na pewno nie 1 pln), przewalutowanie (czy jak to tam się nazywa) PLN na Dolary (na pewno nie z zyskiem dla płacącego) i jeszcze nich doliczy 5 dni albo i więcej zanim ten przelew dojdzie.

A tak moja kamerka jest sprawdzona, 3 razy użyta w akcji, wszystko jest OK, mam ją na miejscu i wysyłam priorytetem albo odbiór osobisty.

Takich kamer jest na prawdę w Polsce niewiele i uważam że cena do jakości jest po prostu świetna a wręcz rewelacyjna.

Po uzdrowieniu moich finansów z pewnością zakupię Tachyona XC ponownie, na pewno się przyda do uwiecznienia szaleństw w Subaru po remapie :))))))))))))

kontakt do mnie:
tomekstyper@gmail.com
kom. 607-440-773

I to już nie jest żart primaaprilisowy, niestety.

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku