czwartek, 1 kwietnia 2010

Sprzedam Subaru Imprezę STi Type-R

No i stało się! :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Z wielkim żalem i smutkiem oznajmiam iż muszę sprzedać moje maleństwo, moją Bestię, moje skarby. To okrutny dzień i najgorszy z najgorszych w moim życiu. Przenigdy nie sądziłem iż do tego dojdzie.

Cóż poradzić, takie k...a życie eh!

Nie będę pisał szczegółów, wszystko jest tutaj na tym blogu. To miał być samochód na całe moje życie!!!

Wszystko co o nim pisałem jest szczere bo przenigdy nie chciałem go sprzedać.

Chętnych zapraszam do kontaktu TYLKO na e-mail (tomekstyper@gmail.com) Nie wytrzymam bezpośredniej rozmowy i odpowiadania na pytania.

Tomek Śliwa

Oczywiście to był PRIMA APRILIS! :)
Nie mogłem się powstrzymać :) A moją Czarną Bestyię za nic w świecie bym nie sprzedał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku