poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Niskie Łąki Cup 23.08.2009

Krótko bo za bardzo nie ma o czym pisać. Zająłem 5 miejsce i jestem niezadowolony. Co prawda strata do 2 miejsca wynosiła około 3 sekund tylko ale mimo to źle jechałem. Nie popełniłem jakiś grubych błędów (raz wyjechałem na trawę a raz to przesadziłem z opóźnionym hamowaniem i ogólnie strata z tego to może ze 3 sekundy) i to mnie martwi, gdybym popełnił jakieś większe błędy to OK a tak to po prostu jechałem słabo.



Jednak bardzo się cieszę, że przyjechałem. Poznałem osobiście Pana Marka (oczywiście serdecznie pozdrawiam) - przez wielu uważanego za najlepszego specjalistę od Subaru w tej części Europy. Pytałem o różne sprawy i powiem szczerze że wiele rzeczy Pan Marek mi "wyprostował". Widać że wiedzę ma ogromną i zna się na rzeczy. Podpowiedział mi też kilka cennych wskazówek odnośnie mojej jazdy i drugi przejazd miałem o 2,5 sekundy lepszy (m.in. jak ustawić DCCD, hamowanie lewą itd.). Generalnie jest to człowiek, którego można słuchać i słuchać i nie ma się dość. Dużo rozmawialiśmy o Type-R (też ma Type-R'a tylko że wersje V a ja mam IV).





Ogólnie z wyniku sportowego nie jestem zadowolony ale z poznania Pana Marka, jak najbardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku