środa, 19 sierpnia 2009

14 na liście zgłoszeń- jadę na 4 Impreza & Evo Rallysprint

No i udało się załapać. Z 14 zgłoszonych póki co mam 6 konkurentów w mojej klasie (dużo) i co ciekawe tylko ja i jeszcze jeden kolega mamy marne 300 koni mechanicznych. Nawet ci co zgłosili się w klasie GT/WRX (teoretycznie słabszej) mają od nas więcej kucy. Ale na całe szczęście to nie konie decydują o zwycięstwie.

Lista zgłoszeń jest tutaj



Ja i mój pilot Bartek lecimy w klasie STi/EVO Amator (Pro jest dla ludzi z licencją a debiutant dla ludzi którzy jeszcze nie brali udziału w pojeżdżawkach, zawodach, jeździe na czas- jest w ogóle ktoś taki kto ma Imprezę bądź EVO i nie startował nigdzie? )

Ogólnie moje nastawienie to jazda na czas, raczej nie widowiskowo (R888 skutecznie mi jeszcze utrudniają latanie bokami, chyba ze na syfie). Jak pisałem wcześniej chciałbym się porównać z innymi. Gdzie jestem w stawce (nie miałbym oczywiście nic przeciwko wygraniu). Dlatego też jazda "na okrągło" płynnie i jak najmniej na hura! bo jak pokazała przeszłość popełniam wówczas sporo błędów. Po drugie nigdy nie byłem na tym torze i nie znam jego charakterystyki a opracowanie optymalnego toru jazdy będzie trudne, bo od razu ja tego nie umiem zrobić. Na Rakietowej dopiero po kilkunastu wizytach jako tako poznałem specyfikę poszczególnych zakrętów.

Patrząc na powyższe zdaje sobie sprawę że trudno będzie wygrać z lokalnymi Matadorami znającymi doskonale ten tor ale mimo to będę walczył o te 10 000 PLN. Wizja n-kowego zawiasu i klatki na pewno mi w tym pomoże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku