wtorek, 11 sierpnia 2009

I miejsce w KJS Austeria Krokus!

Informacja prasowa z tego rajdu jest TUTAJ

Tylko jeden odcinek mi się podobał- OS Głuszyca. Ja rozumiem że to jest KJS i jazdy koło trzepaka trochę musi być i jak chce się prawdziwe os-y to licencja i RSMP lecz próba na PKP to już była przesada z objechaniem metalowego baraku. Maluchy z pewnością miały tam problem aby się zmieścić a co dopiero Subaru Impreza!

Popełniliśmy z Bartkiem (mój pilot) kilka błędów, jeden limit, + 25 sekund za kary (jedna szykana to na pewno, jedna jakaś z kosmosu wzięta, dwie opony i przestrzelona meta OK ale pozostałe opony to nie mam pojęcia gdzie, chociaż zdaję sobie sprawę że może po prostu tego nie widziałem i dlatego protestów nie było). Ogólnie jechaliśmy za bardzo na hura! Można było spokojniej rozważniej, optymalnie lecz wówczas nie mielibyśmy kilku na prawdę długich i głębokich slajdów co na pewno efektownie wyglądało na zewnątrz a nam dało dużo radości.


Najlepszy był OS Głuszyca, co prawda szykany były ale jedna prosta niezła, można było się napędzić i potem mega dohamowanie (i tak za wcześnie hamowałem tak super Toyo trzymały i chciałem to poprawić na następnej pętli lecz ten odcinek z przyczyn organizacyjnych odwołali ku mojemu rozczarowaniu). Mówiłem jeszcze mojemu pilotowi że ten odcinek ratuje cały Rajd lecz niestety nie na długo bo tylko jeden przejazd był. Na potwierdzenie tego co piszę to mieliśmy najlepszy czas z wszystkich na tej próbie, a ze 3-4 sekundy to spokojnie można było jeszcze urwać.


Sprzęgło dawało znać o sobie, szczególnie przy ruszaniu. Z zewnątrz wyglądało to chyba jakbyśmy mieli 30 a nie 300 koni mechanicznych ale nie miałem wyboru, aby skończyć rajd musiałem odpuszczać na startach i tylko ostatnią pętle dawalismy w palnik na starcie jednak ślizgało się już sporo.

W piątek wysłali mi sprzęgło z Anglii wiec mam nadzieję że w tym tygodniu dotrze i będzie wkrótce zamontowane (wreszcie).


Na najbliższych eliminacjach NLC 2009 prawdopodobnie mnie nie będzie (wesele mojego brata). A do września jak wszystko dobrze pójdzie Type-R będzie zestrojony i będę kombinować klatkę do niego.



Jestem na kilku filmikach co prawda tylko chwilkę ale to zawsze coś: FILMIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku