niedziela, 17 maja 2009

Rajd o Puchar Rektora PWR i mój pierwszy dzwon!

Czas: 16.05.2009
Miejsce: ul. Wittiga 6 Akademiki Politechniki Wrocławskiej
Godzina: od 9.00- 16.30

Było ostro. 3 przejazdy (brawa dla organizatorów) coś około 25 załóg (niedużo) i mega wysokie krawężniki w wyniku czego ze 4 samochody poległy w boju (ale do naprawienia).

Filmik z mojego przejazdu jest tutaj (przy okazji pozdrawiam operatora kamery :) )

Subaru Impreza Type-R

Przejazd z mniej widowiskowej części próby ale fajnie ze coś jest.

Jeśli chodzi o miejsce to wygrałem klasę IV i generalkę wśród gości bo jeszcze osobno była klasyfikacja studentów (tych było najwięcej bo to w końcu ich święto). Trochę jestem zły bo mogłem wygrać cały rajd ale miałem w sumie 35 sekund kar za jakieś tam potrącenia więc to bardzo dużo.




Ale jestem też niesamowicie zadowolony gdyż ustanowiłem na prawdę niezły rekord przejazdu który wynosił 1'12" z groszami a Adam Balcerak który wygrał cały rajd (jeszcze raz gratulacje) miał najlepszy przejazd 1'16" z groszami ale nie miał żadnej kary.

No i zaliczyłem jedną "przygodę". Trzeci przejazd walka na maxa i...

...bum!...

...wpadłem na metę jak szalony licząc że zyskam kilka tysięcznych sekundy i...

...nie wyhamowałem i wbiłem się w ...

...kubeł na śmieci (a ładny BYŁ taki niebieski :) ) i przytuliłem się tylnym prawym kołem do krawężnika a huk przy tym był taki że myślałem że ściąłem krawężnik.

Efekt: Mam ślad niebieskiej farby z nieszczęsnego kubła na nadkolu od prawej strony, felga cała (Potenza przyjęła na siebie cały impet) więc było dużo szczęścia. No i 7 sekund kary za przestrzelenie mety (a miało być tak pięknie z tym wpadnięciem).

Dla zwolenników greenpeace dobra wiadomość, kubeł nadal dzielnie spełnia swoją rolę mimo utraty 30% swego niebieskiego lakieru na jednej ze stron (za co najmocniej przepraszam).

Ogólnie bardzo fajna impreza. był trochę poślizg organizacyjny na początku i padało ale później wszystko już poszło bardzo szybko i sprawnie. Szczególnie fajny odcinek był na drugim placyku gdzie zamiatania bokiem nie było końca. Trzeba było wykazać siena prawdę sporymi umiejętnościami aby próbę przejechać szybko i czysto nie wspominając o wpadnieciu na krawężniki.

Bardzo mi się podobał SHOW jaki zrobili bracia Rusinek swoją Ładą 2107 z silnikiem 2.0 od Forda Sierry. Po prostu nie jedna BM-ka by się przy nich najadła wstydu, taki chłopaki zrobili popis.

Aha! Ustawiłem geometrię i teraz mogłem to sprawdzić w bojowych warunkach. Jest SUPER!

Przed chwilą pojawił się następny filmik:

Type- R

3 komentarze:

  1. Śliwa Ogniaaa :)

    Napisał byś trochę o autcie :)
    Specyfikacje seryjnego auta , ile szper , jaka skrzynia ,jaka moc itp: .
    Jak to wygląda teraz , jakie mody , ile mocy ,co dołożone ,itp: :)
    Jakie plany na przyszłość :)
    Jak ustawiasz dfry na rónych pojezdzafkach , jake klocki ,jakie opony ? :)
    Wszystko jest ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! :)

    Obecnie trwają jeszcze prace na d stronką www o moim Subaru wiec jeszcze trochę cierpliwości. Będzie tam wszystko co napisałeś + filmiki z różnych przejazdów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku