wtorek, 28 lutego 2012

Się dzieje!

Ruszyło wszystko, że ja pi....le! ;)

Partykuła wzmacniająca nieodzowna aby nadać odpowiednie znaczenie temu co się obecnie u mnie dzieje :)

Ruszyła Akademia Rajdowa Crusar4Rally KIDS. Lista zapisów ruszyła, pierwsza grupa już prawie w komplecie. Więcej o samej Akademii:

AKADEMIA RAJDOWA




Oprócz tego jadę jutro potrenować "Crusarowym" STi przed mega zawodami w najbliższą sobotę - CRUSAR CUP.

Będzie przemega konkurencja:

LISTA ZGŁOSZEŃ

A największym przeciwnikiem będą Evki, w tym jedno takie grupy N



Jutrzejsze warunki co prawda będą zupełnie inne niż w sobotę ale zawsze to okazja do polatania Subaru STi.

Do tego pojawia się coraz więcej firm na Super Eventy Rajdowe, roboty od cholery, ale zaczyna się to wszystko coraz bardziej kręcić i kręcić.

Jeśli do tego uda mi się wystartować w kolejnych zawodach WLR i coś tam powalczyć to tym bardziej będzie super.

Do pełni szczęścia brakuje mi tylko Type-R'a. Ale jak już wcześniej wspomniałem, teraz to już tylko kwestia czasu, krótkiego czasu. Już nie mogę się doczekać.

Nie musi być taki sam, wystarczy że będzie taki w "połowie" :)



Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Crusar4Rally

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku