czwartek, 23 lutego 2012

Najbliższe zawody 2 Runda Crusar Cup!

Jak pisałem wcześniej, dzięki współpracy z firmą Crusar, udało mi się wrócić do aktywnej rywalizacji w zawodach. Już 3 marca będę miał okazję wystartować w kolejnej rundzie Crusar Cup.

Przy okazji będę też "w pracy" ponieważ kilka osób skorzystało z naszej oferty i wypożycza od Nas Subaru do startów Crusar Cup, więc będę u nich siedział w roli instruktora udzielając kilku wskazówek:



Jako że mamy jeszcze 3 ostatnie miejsca, to gorąco zachęcam do wystartowania w zawodach na fajnie przygotowanych Subaru.

Jeden to WRX - 230 koni, klatka, kubły, szelki, system gaśniczy, gwintowane zawieszenie, hydrauliczny hamulec ręczny + przepiękny dźwięk boxera - szczególnie polecam te auto dla początkujących entuzjastów.

Drugie Subaru to już fajny potworek. Jest to STi czyli topowy model Subaru. Dodatkowo niebieskie Subaru posiada PPP czyli Prodrive Performance Pakage, specjalny pakiet firmy Prodrive (przygotowywali do 2008 roku samochody Subaru WRC do startów w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata). Dzięki temu pakietowi moc z 260 koni jest zwiększona do 305, dzięki zmianie programu, STi dużo lepiej jedzie "z dołu".

Bardzo mi odpowiada ten model, świetnie mi się nim jeździ. Na ostatnich zawodach WLR byłem bardzo blisko czołówki w Evo. Posiada klatkę bezpieczeństwa, kubły, szelki, system gaśniczy, gwintowane zawieszenie, kierownicę rajdową, hydrauliczny ręczny. To naprawdę szybki model świetnie sprawujący się torach takich jak Redeco.

Aby dosiąść STi dobrze już posiadać pewne umiejętności bo wcale nie jest łatwym opanowanie tego potworka.

Mamy 3 wolne miejsca:

Jedno na Subaru WRX - cena całego pakietu 1 000 zł (wliczone paliwo, wynajem auta z instruktorem, opony, wpisowe, serwis, do tego mały catering, ciepłe zimne napoje, przekąski)

oraz dwa miejsca w Subaru STi - cena całego pakietu 1 500 zł dla jednej osoby (wliczone paliwo, wynajem auta z instruktorem, opony, wpisowe, serwis, do tego mały catering, ciepłe zimne napoje, przekąski).

Cena jak widać nie jest mała ale w 100% odzwierciedla emocje i przeżyciahttp://www.blogger.com/img/blank.gif jakie dostarczają nasze Subaru, dodając do tego niesamowitą atmosferę zawodów Crusar Cup, oraz czynnik rywalizacji, wszystko razem daje nam wybuchową mieszankę i wrażenia które na długo pozostaną w pamięci.

Dla mnie to super sprawa, że oprócz startowania w zawodach, mogę przy okazji komuś coś podpowiedzieć i jeszcze się z tego utrzymywać.

Nie mogę się doczekać również Akademii Rajdowej Crusr4Rally KIDS. Pierwsze szkolenia mamy już za sobą. Rozpoczynamy oficjalnie w marcu. Fajne jest to że za całość jestem odpowiedzialny ja. Fajny projekt i już jest spore zainteresowanie.

Więcej info o Akademii Rajdowej dla Dzieciaków można znaleźć pod tym linkiem:

http://crusar4rally.eu/?page_id=628

Mimo tego wszystkiego co napisałem, to tak i tak ciągle myślę o kupnie Type-R'a. Crusarowy STi jest super ale Type-R ma w sobie to coś co nie pozwala mi spać po nocach, ciągle myślę jaki będzie miał setup i jak będzie wyglądał, jeździł, jak będzie brzmieć. Mam szalony pomysł na oklejenie :) Normalnie już nie mogę się doczekać.

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku