poniedziałek, 24 maja 2010

Lotos, Subaru, Kajetanowicz i ... ja?

W pewnym sensie tak. Kajetan Kajetanowicz jeżdżący w RSMP Subaru Imprezą sponsorowany jest m.in. przez firmę Lotos (paliwa Dynamic). Z reklam widać że Lotos rozpoczął współpracę z Subaru Import Polska.

A gdzie w tym wszystkim jestem ja? Otóż zwróciłem się z propozycją do firmy Lotos (a dokładniej Lotos Oil) i co prawda ich polityka sponsoringowa nie dotyczy pojedynczych osób tylko całych wydarzeń, eventów, serii itp. (np. Rajd Lotos, Picanto cup etc.). Mimo to zaproponowali mi jednorazowe wsparcie w postaci oleju i wszystkich płynów do mojej Czarnej Bestii za co oczywiście bardzo dziękuję.

Dzisiaj przyszła przesyłka. Wkrótce w Subaru będzie wymieniony olej (silnik, skrzynia, dyfer tylni) i wszystkie płyny, potem świece (najlepsze na rynku NGK BKR7EIX) i jeszcze czeka mnie wymiana przedniej prawej półosi, filtr powietrza wyczyściłem, dolot zimnego powietrza ze zderzaka zrobiłem. Po tych wszystkich zabiegach wreszcie Type-R będzie gotowy do remapu. Już nie mogę się doczekać.

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

2 komentarze:

  1. Jak to mówią - lepszy rydz niż nic :) Mam nadzieję, że po remapie Typeros będzie rządzić i nawet danysowe lancery ani virnikowe m3 i iskierowe subaru nie da rady :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie taj jak piszesz :)
    Też mam taką nadzieję że po remapie Type-R pokaże jeszcze pazury :) oczywiście jak kierownik nadąży :)

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku