środa, 22 kwietnia 2009

Starty zawieszone


Podjąłem ciężką i smutną decyzję odnośnie czasowego zawieszenia udziału w KJS-ach, rajdach, pojeżdżawkach, rallysprintach, treningach itp.

Type-R wymaga inwestycji abym mógł nim szybko i co ważniejsze niezawodnie i bezpiecznie (dla silnika i całego samochodu) się nim ścigać. Najpierw doprowadzę go do takiego stanu jakiego chcę by potem wrócić do rywalizacji. A do zrobienia jest dużo. Tylko same rzeczy podstawowe które chcę w nim zrobić kosztowałyby 20 000 PLN.

Jednocześnie czynie wszelkie starania (głównie z wykorzystaniem internetu) aby zdobyć taki budżet i abym w przyszłości mógł startować w poważniejszych zawodach (Kryterium Kamionki, Berg Trophy itp.).

Dlatego pozostaje mi przeprosić wszystkich tych którzy mnie dopingowali, kibicowali, śledzili moje wyniki i relacje z rajdów, jak i czytelników owego bloga że w najbliższym czasie Czarna Bestia Type-R nie pojawi się w rajdowym światku. Postępy nad pracami będę oczywiście opisywał tutaj. Mam nadzieję, że będę mógł wrócić do realizowania mojej pasji jak najszybciej.

Tomek Śliwa

1 komentarz:

Dołącz do Nas na Facebooku