wtorek, 7 kwietnia 2009

Jest dobrze, amorki już w drodze :D

Dzięki kolegom z forum Subaru Kayaby AGX (póki co tylko na tył) już są w drodze i na dniach powinny do mnie dotrzeć :D

Mam tylko nadzieje że nie będzie żadnych problemów z ich założeniem (z informacji różnych wynika iż są takie same jak do GT-ka).

Ze względów finansowych póki co tylko tył ale przy najbliższej okazji będzie też przód. Cieszę się bardzo bo tył Type-R-a buja mi się i buja ale nie jest to tragedią i w normalnej jeździe daje rade i nawet na Niskich dało radę jechać i nawet KJS to przeżyło więc nie to jest największym mym zmartwieniem.

Przesz to bujanie nadkola tylne ocierają mi się o zewnętrzne ścianki opon, ścierając je za każdym razem troszeczkę. Tylko że tych "troszeczkę" to już było całkiem sporo i oponki troszkę oberwały ale na szczęście jeszcze tragedii nie ma i można je poupalać spokojnie.

W misiącu zwanym kwietniem, mam w planach 2 starty:

19.04.09 III Eliminacja Niskie Łąki CUP
26.04.09 KJS o "Puchar Dziekana wydz.Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej"

Szczególnie na tej drugiej imprezie będzie fajnie bo raz że KJS a po drugie będzie więcej jeżdżenia, 4 próby przejeżdżane 3 krotnie (na Niskich też będzie jeden odcinek) i wszystko jest we Wrocku więc zaoszczędze na paliwie na dojazdy.

25.04.09 jest jeszcze I eliminacja letniego Grand Prix Toru Rakietowa ale na to się nie wybieram. Już mi się nie chce płacic 100 PLN za 7-9 min jazdy i czekaniem całego dnia na swój przejazd i wyniki (co prawda na Niskich jest podobnie jeśli chodzi o jazdę ale atmosfera ZUPEŁNIE inna).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku