sobota, 24 stycznia 2015

Spore zmiany.

Stary sezon się skończył, zaczyna się nowy. Wraz z nim pojawiły się nowe mody w Masakratorze. Najważniejszy to przejście ze szpery helikalnej na szperę płytkową na przodzie. Bardzo świeża sprawa, ni testowałem jeszcze nowego setupu. Ma być ponoć szybciej, bardziej hardcorowo ale też lepiej. Oby! Zobaczymy.

Tak wygląda moja stara szpera helicalna.

 Jestem bardzo zaskoczony tym w jakim jest stanie. Wygląda jakby dopiero co była włożona do skrzyni. Przy rewizji nie było też żadnych widocznych oznak zużycia. Nic dziwnego szpery tego typu nie wymagają prawie serwisowania (trzeba pamiętać jedynie o terminowej wymianie oleju w skrzyni biegów). Na pewno jest to cecha której najbardziej będzie mi brakować. Na jej miejsce weszła wyczynowa szpera płytkowa. Stosowana już w profi rajdówkach, Lepsze rozwiązanie niż Helical LSD , szczególnie na mokrych i luźnych
 nawierzchniach. Specjalnie aby to wypróbować jadę jutro na zawody. Co prawda będzie sucho i przyczepnie ale mimo to powinno się już odczuć różnicę w prowadzeniu auta. Nie mogę się już doczekać.
















W tym sezonie chciałbym więcej pojeździć po imprezach krajowych, typu: Tor Poznań, Bednary, Kielce. Stawka jest tam mocniejsza (i dobrze bo trzeba się rozwijać) i przede wszystkim obiekty sporo większe od naszych dolnośląskich. Większe prędkości, większe dohamowania, dłuższe odcinki.

Podoba mi się cykl w Bednarach, ostatnie zawody grudniowe trasa bardzo szybka. Fajnie by było wziąć udział w pełnym cyklu ale o tym zadecyduje budżet. Chciałbym tam wystąpić na w miarę dobrych oponach aby mieć jakieś szanse powalczyć z czołówką, tanie to nie jest więc dlatego zobaczymy co z tego wyniknie.

Żałuję że póki co nie polatałem nic a nic po śniegu :/ Wszystko mam gotowe (nawet mega wypasiona elektrownia ledowa zagościła) a u Nas zimy brak :(

Jeśli tak dalej pójdzie to wkrótce trzeba będzie przejść znów na setup asfaltowy (heble, opony).

W miarę możliwości bedę zamieszczał więcej filmików z onboardów itp. z zawodów i treningów.

Blog odżyje, bo ostatnio go zaniedbałem.

Będzie fajnie!

Pozdrawiam
Tomek Śliwa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku