poniedziałek, 7 lutego 2011

Walka z czasem.

Nie wiadomo czy zdążę. Nie wiadomo czy wszystko się uda. Jeśli tak to pojadę Czarną Bestyią na Super Oes w Poznaniu w najbliższą sobotę. Jest jeszcze kilka niewiadomych, zagadką jest pogoda, jakie opony uda mi się załatwić. Jak będzie z nową skrzynią czy wszystko podpasuje.

Szanse są na prawdę spore że Type-R pokaże się w Poznaniu. Zapisałem się na listę:

http://lista.chronotec.pl/

Jak widać konkurencja jest konkretna. Tym bardziej się cieszę bo walka będzie ostra.

Z pierwszych doświadczeń wiem, że o zwycięstwo będzie bardzo trudno. Bardzo duże znaczenie będzie miał odpowiedni dobór opon (to mi raczej nie grozi, przyjadę na tym co uda mi się załatwić). Mimo to jadę z nastawieniem że wygram generalkę.

Zdaję sobie sprawę że równie dobrze mogę być 20, 30 czy nawet 50. Ale super zarąbistą sprawą byłoby wygrać wśród takiej konkurencji w debiucie.

Najbliższe dni pokażą czy w ogóle uda mi się tam pojechać.

We czwartek jako Rajdowalnia.pl organizujemy trening głownie dla osób jadących w sobotę do Poznania (mocna ekipa 4-5 aut się szykuje, może dołączy jeszcze kilka). Zostało kilka wolnych miejsc więc można pojeździć z ekipą Wrocka chcącą zlać tyłki Poznaniakom ;) (pozdrawiam serdecznie). Można się zapisać tutaj:

http://www.srtw.pl/viewtopic.php?p=82554#82554

Albo zadzwonić do mnie (numery kontaktowe na stronie Rajdowalnia.pl)

Nie mogę się już doczekać startu. Byłby to piękny start sezonu i realizacja celów ustanowionych wcześniej (w skrócie czas wyjść z placyków i kręciołków).

O organizację zawodów w Poznaniu jestem spokojny, wystarczy jak będzie na takim samym poziomie co ostatnio i będzie rewelacyjnie. Pomysł zrobienia jednej ale mega długiej trasy uważam za świetny i mam nadzieję że tym razem będzie podobnie.

Jeśli pojadę to na pewno będzie relacja oraz nagrania z onboardów.

Jeśli znacie kogoś kto ma slicka w miękkiej mieszance na felgę 17" (4 sztuki) to proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

2 komentarze:

Dołącz do Nas na Facebooku