poniedziałek, 20 lipca 2009

Nieśmiertelne sprzęgło

Byłem wczoraj na Niskich Łąkach i to na starym sprzęgle! Jak ostygnie i jak nie jadę w korkach to może nie chodzi idealnie ale da radę jechać w miarę dynamicznie (jak na Niskich). W tym tygodniu zamawiam takie jak pisałem wcześniej ale i tak jestem pod wrażeniem wytrzymałości tego starego.

A na Niskich Łąkach Cup 2009 wiele się działo. Zająłem III miejsce z minimalna stratą do Piotrka z czarnego STi (oczywiście pozdrawiam :) ) a dlatego, że przejechałem po oponie zaraz po nawrocie. Nie widziałem jej bo myślałem że mój bezpośredni rywal ją przestawił (na pozostałych 3 okrążeniach ominąłem ją) więc dostałem 5 sekund kary i III miejsce ale mimo to i tak jestem BARDZO zadowolony bo drugi przejazd był na prawdę dobry (nie ustrzegłem się błędów) i mocno zbliżyłem się do 100% faworyta do zwycięstwa w całym cyklu. Zawsze odstawiał mnie na ponad 20 sekund a teraz było inaczej.

Nie ukrywam, że tak dobry występ to zasługa REWELACYJNYCH opon TOYO R888. Kleiły jak szalone i jazda na nich była prawdziwą przyjemnością (mimo iż na suchym teraz ciężko mi jechać efektownie i z poślizgami, tak dobrze trzymają). Właściwie to miałem wrażenie że jadę innym samochodem, muszę się teraz na nowo uczyć jeździć na takich super oponach.

Gdyby ktoś chciał takie nabyć to niech wejdzie na stronkę racingtires.pl Można tam dostać "Tojki" za na prawdę dobrą cenę. I nie mam na myśli dobrej dobrej ceny tylko ZAJEBIŚCIE DOBRĄ cenę.

Patrząc na poprzednie moje przejazdy to w porównaniu ze zjechanymi do połowy Potenzami Re 070 poprawiłem swój czas na Toyo R888 aż o 14 sekund!!! (w dwóch przejazdach) co jest na prawdę niesamowitym wyczynem (wg mnie ofcourse).

Zawias jest bardzo ważny, krótka skrzynia- przydaje się, ogromna moc silnika- nie potrzebna, dobra opona- PODSTAWA walki o zwycięstwo! Przekonałem się na własnej skórze i tego będę się trzymał.

Teraz wymiana sprzęgła, potem strojenie a potem KJS (który to jeszcze nie wiem, może na Igliczną zdążę a jak nie to Wałbrzych).

Link do filmiku z Niskich Łąk: FILMIK (nawet jestem na początku :) )

I jeszcze jeden z pełnym moim przejazdem: FILMIK 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku