piątek, 6 lutego 2015

Świetne zawody.

Power Stage Bednary uważam za jedne z najlepszych zawodów jakie jechałem EVER!

Organizacyjnie było kilka potknięć, ale bardzo szybko organizator zareagował na sugestie zawodników i na następnych zawodach ma być wiele rzeczy poprawionych.

Ledwo skończyły się jedne zawody a już za tydzien jedzie druga runda. Planuję w niej wystartować.

Ale wróćmy do pierwszej rundy. Wynik rozczarowujący, popełniłem błąd z doborem opon na drugim przejeździe, nie założyłem medii (pierwszy przejazd na zimówce, bardzo ciężkie warunki, ślisko, miejscami lód i śnieg), jednak wyszło słońce i wszystko bardzo szybko się roztopiło. Byłem pewien że utrzyma się to jeszcze przy drugim przejeździe a okazało się że wszędzie było mokro czyli idealne byłyby medie albo nawet deszczówki bo miejscami sporo wody było. Nauczka na przyszłość.

Generalnie to zostaliśmy rozjechani przez evo. Nie było do nich absolutnie podejścia. Traciłem od 20-30 sekund na przejeździe (pomimo tego że próba miała 7,5 kilometra to spora strata). Co prawda efki były przemega nadłubane, z profesjonalnym serwisem jak na Mistrzostwach Polski!

Ale nie ma co załamywać rąk, były to moje pierwsze zawody na tym torze, pierwszy raz jechałem na płytce (muszę wykorzenić kilka nawyków, które przeszkadzają w płynnej jeździe). Przy technicznych odcinkach nie było problemów ale przy szybkich nie czułem się pewnie na mega dohamowaniach (zdecydowanie można było później hamować), element do poprawy.

W klasie byłem 17, w generalce 21. bardzo mocna obsada. Nie udało się osiągnąć celu (pierwsza dziesiątka) ale nie jestem z tego powodu załamany. Wszystko ale absolutnie wszystko wynagrodziła mi trasa. Po prostu super mi się jechało, świetne wrażenia, fun przeogromny:

Tak to wyglądało od środka ;)



A tak wyglądał nasz przejazd z zewnątrz :



Ogólnie świetne zawody, dlatego chciałbym pojechać cały sezon. Już 14 lutego II runda. Mam nadzieję, że pogoda będzie taka jak w pierwszym przejeździe. Wówczas 600 konni w lancerach będzie bardziej przeszkadzać niż pomagać.

Pozdrawiam
Tomek

1 komentarz:

  1. Super, że znowu piszesz- brakowało nam tego.
    Powodzenia w nowym sezonie.
    Jak znajdziesz chwilkę, to zapraszamy na kawę.
    Anita & Tomek

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku