czwartek, 22 listopada 2012

Wypowiedzi uczestników RW Trophy.

Oto wrażenia uczestników RW Trophy po pierwszych jazdach w Naszej Lidze Kartingowej:

Dawid - 17 lat:

"Miałem okazję uczestniczyć w I Eliminacji RW Trophy. Jestem bardzo mile zaskoczony ile może dać radości jazda gokartami. Przed startem był lekki stres , ale gdy wystartowałem to zaczęła się zabawa:) Gdy zjechaliśmy do boksu to czułem niedosyt i chciałbym z chęcią pojechać jeszcze raz. Serdecznie polecam!"


Bartek - 17 lat:

"Nigdy nie byłem przekonany do kartingów, zastanawiałem się co w tym może być takiego fajnego. W poniedziałek uczestniczyłem w zawodach kartingowych RW Trophy i moje zdanie na temat tego sportu całkiem się odmieniło. Walka o czasy, poznawanie toru, po każdym okrążeniu zastanawiałem się jak przejechać następne. Gdy wysiadłem z gokarta od razu myślałem nad tym co mogłem zrobić inaczej, czy który zakręt mogłem lepiej przejechać.
Zawody wypadły też świetnie pod względem organizacyjnym, szybki instruktaż, zapoznanie z systemem RW Trophy i jazda. Jestem pewien że na pewno jeszcze wezmę udział w zawodach, a jeszcze bardziej jestem pewien tego że będą to zawody RW Trophy".


Patryk - 16 lat:

"Moim zdaniem zawody RW Trophy odniosły duży sukces. Wszyscy uczestnicy byli zachwyceni i ogólnie była fajna atmosfera. Z chęcią wystartuje w następnych zawodach".


Dominik - 17 lat:

"Według mnie I eliminacja RW Trophy była bardzo ciekawa ponieważ większości z nas uczestniczyła w takich zawodach po raz pierwszy a także jeździli po raz pierwszy tak świetnym sprzętem jakim są gokarty ;). Było bardzo dużo emocji ale także śmiechu, ponieważ każdy chciał wykręcić jak najlepszy czas i pokonać swoich rywali.Świetna atmosfera i miła obsługa toru".

Magda - 11 lat:

"W miniony poniedziałek wzięłam udział RW Trophy zorganizowanym przez Tomka Śliwę. Był to chyba drugi lub trzeci raz w moim życiu 
za kierownicą gokarta i może nie osiągnęłam jakiegoś szokującego wyniku, ale byłam tam jedyną dziewczyną i na dodatek byłam najmłodsza. Zabawa była super i radziłam sobie (chyba) całkiem nieźle i każde następne okrążenie szło mi troszkę lepiej. 
Chętnie jeszcze pojeżdżę i na pewno wezmę udział w kolejnej eliminacji, już w najbliższy poniedziałek:.


Zapraszamy młodzież do super jazdy gokartami w Naszej Lidze Kartingowej. Śledząc nasz Fan Page na Facebooku możecie wygrać darmowe wpisowe na kolejne eliminacje.


Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku