wtorek, 25 września 2012

KJS Radkowski Trakt 2012

W ostatni weekend odbył się bardzo ciekawy KJS w okolicach Radkowa na Dolnym Śląsku. Niestety nie mam jeszcze auta do startów więc musiałem obejść się smakiem. Tym bardziej że takiego KJS-u jeszcze nigdy nie jechałem, mało tego, nigdy nie spotkałem się z takim KJS-em!

3 pętle a w każdej po 5 mini Oesów!!! Dokładnie tak, mini Oesów a nie placyków, parkingów z milionem słupków. Jazda była po normalnych drogach publicznych. Jak dla mnie REWELACJA!

Wyglądało to tak:



i tak:



Po prostu super. Widać, że przygód było co nie miara. Warunki też był bardzo trudne, na sobotnim prologu było mokro a na odcinkach w niedzielę było mnóstwo syfu.

Uważam, że wszystkie KJS-y powinny tak wyglądać. To jest prawdziwa nauka jazdy rajdowej. Było zabezpieczenie, straż,karetki. Nie obyło się bez kilku wpadek organizacyjnych ale z wypowiedzi wynika że ogólnie to najlepszy KJS na Dolnym Śląsku.

Ogromnie żałuję że nie wystartowałem. Byłaby to doskonała okazja do potrenowania jazdy rajdowej, zmienność warunków, naturalne przeszkody, jazda na opis. Dla mnie super!

Startowało bardzo dużo Subaryn, kilka miśków też było. Niektóre auta bardzo dobrze przygotowane. Były też dzwony (na szczęście nie groźne), spektakularne wypadnięcia, ratowania (tych to było co nie miara). KJS z pewnością podobał się licznie zgromadzonym kibicom.

Radkowski Trakt wg mnie zasługuje na nazywanie go RAJDEM a nie tylko KJS. Mam nadzieję, że nie będzie to tylko jedna taka impreza w roku i że DMO (Dolnośląskie Mistrzostwa Okręgu) będzie składać się właśnie z takich Rajdów jak Radkowski Trakt.

Pozdrawiam wszystkich moich znajomych, którzy wzięli w nim udział. Szczególnie pozdrawiam Gawła i Kasię w Hondzie i braci Koprowskich w Kadecie no i Marka z MTS Dzierżoniów w "Babci".

Jeśli tak będą wyglądać rajdy dla amatorów na Dolnym Śląsku to już nie mogę się doczekać jak będę miał potfora.

Szkoda tylko że pomiar czasu był stoperami. Chyba zgłoszę się do ponownie do automobilklubów, że posiadam profi fotokomórkę, którą można coś takiego obsłużyć. Niech rozwija się to jak najdynamiczniej.

Może uda się zorganizować rajd zimowy? To było by na prawdę coś.

Podaję linka do strony Radkowskiego Traktu:

http://radkowskitrakt.zdroj.org/index.php

Wszystko czytelne, wiadomości często aktualizowane, wyniki zamieszczone expresowo, prosta stronka bez wodotrysków, czytelna, na prawdę super.

Z tego co wiem nie wszystko było Uh! i Ah! - ale pierwsze koty za płoty i next time na pewno będzie już lepiej.

Pozdrawiam

70m3k 5l1w4

2 komentarze:

  1. My również pozdrawiamy i meldujemy, że meta osiągnięta na punktowanym miejscu (6 w klasie), była mała przygoda ale wszystko na ogniu i bez ratowań oraz spektakularnych obrotów. Pokazaliśmy się z dobrej strony i bez wstydu dla Rajdowego Wrocławia ;)
    Prolog na mokrym ukończony w czołówce generalki (chociaż pewnie wszyscy jechali prolog bez spinania się na wynik :P )

    Do następnego razu i mam nadzieję, że tym razem też wystąpisz jako zawodnik!

    ~Gaweł

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz wiecej czekajacych na snieg :)

    OdpowiedzUsuń

Dołącz do Nas na Facebooku