środa, 8 września 2010

Wypowiedź przed 2 Rajdem Pleszewskim

Wypowiedź przed 2 Rajdem Pleszewskim

Tomek Śliwa - Subaru Impreza Type-R

Mój wyjazd na 2 Rajd Pleszewski jeszcze kilka dni temu był katastrofą i zrozpaczony miałem siedzieć w domu. Do dzisiaj nie wiem jak to się udało ale się udało. A wszystko dzięki wsparciu wyjątkowych ludzi, którym to ogromnie chciałem podziękować. KJS w Pleszewie to nie jakiś zwykły „rajdzik”. To największa i najważniejsza impreza rajdowa dla kierowców bez licencji. Bardzo chciałem wystąpić w Pleszewie. I udało się :)

Bardzo dziękuję firmie VERA – salon fryzjerski w Wilczycach, za ogromne wsparcie bez którego nie mógłbym realizować swojej pasji i nie byłoby mnie w Pleszewie.

Oprócz tego udało mi się pozyskać wsparcie od dwóch następnych sponsorów:

TERMEX – hurtownia materiałów budowlanych www.termex-wilczyce.pl




RacingTires.pl – opony sportowe http://www.racingtires.pl/



Dzięki nim jadę na 2 Rajd Pleszewski z uśmiechniętą buzią i ogromnymi nadziejami. Bardzo chciałbym wygrać, dziękując tym samym moim sponsorom za pomoc, oraz pokazując że warto we mnie zainwestować. Nie będzie to łatwe ale na pewno ja i moje Subaru, damy z siebie wszystko aby ten cel osiągnąć.

Obecność Krzysztofa Hołowczyca i Macieja Wisławskiego dodatkowo elektryzuje całe wydarzenie, sprawiając że będzie mi towarzyszył dodatkowy dreszczyk emocji. Już teraz mogę śmiało powiedzieć, że będzie to najważniejszy Rajd w moim życiu.

Trasy, jak na KJS, są ciekawe i szybkie, i na szczęście nie ma pachołkolandii . Brakuje tylko mini Oes-u. Oby pogoda dopisała, zawsze to lepiej dla kibiców jak nic nie leci na głowę.

Świetnym pomysłem jest prolog po ulicach Pleszewa. Będzie okazja zaprezentować się szerszej publiczności. Nie mogę już doczekać się startu. Subaru będzie przygotowane na tyle na ile pozwoliły finanse i na pewno będziemy lecieć pełnym ogniem, z przepięknym bulgotem boxera i marchewami z wydechu.

Zapraszam wszystkich na to wyjątkowe wydarzenie.

Trzymajcie za nas kciuki. Będzie się działo.

Zapraszam na mojego rajdowego bloga:

www.TomekSliwa.com

Pozdrawiam

Tomek Śliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz do Nas na Facebooku